اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان اعلام کرد

توزیع 1080 قلم هدایای رئیس‌جمهور به زوج‌های جوان کرمان‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: یک هزار و 79 قلم لوازم ضروری منزل به زوج‌های جوان و درخواست‌کنندگان جهیزیه که درخواست و نامه خود را در جریان دور سوم سفر استانی هیئت دولت به استان کرمان‌ تحویل داده بودند، اهدا شد.

توزیع 1080 قلم هدایای رئیس‌جمهور به زوج‌های جوان کرمان‌
رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یک هزار و 79 قلم لوازم ضروری منزل به زوج‌های جوان و درخواست‌کنندگان جهیزیه که درخواست و نامه خود را در جریان دور سوم سفر استانی هیئت دولت به استان کرمان تحویل داده بودند، اهدا‌ شد.
وی گفت‌: این تعداد لوازم ضروری منزل در اختیار افراد غیر‌ مددجوی زیرپوشش بهزیستی قرار گرفته است.  
عباسی افزود: با تصمیم استانداری و ستاد پیگیری و رسیدگی به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی به ریاست جمهور در دور سوم سفر به استان کرمان‌، اعتبار مربوط به پاسخگویی به درخواست جهیزیه در اختیار اداره کل بهزیستی استان قرار گرفت.
وی بیان داشت:‌ کار شناسایی این افراد‌، خرید و حمل لوازم موردنیاز توسط همکاران دفتر ارتباطات مردمی و میز خدمت و معاونت پشتیبانی بهزیستی با سرعت انجام شد.
عباسی عنوان کرد: لوازم موردنیاز هر شهرستان طبق درخواست‌ها و نامه‌ها به بهزیستی شهرستان مربوطه تحویل شد که طی مراسمی همزمان با آغاز ماه بهمن و در آستانه ورود به دهه مبارک فجر و برپایی جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این لوازم تحویل ذی‌نفعان شد.
مدیرکل بهزیستی کرمان افزود: در مجموع 523 دستگاه یخچال فریزر‌، 180 دستگاه اجاق گاز و ماشین لباسشویی و 376 تخته فرش 12 متری به‌عنوان هدیه رئیس‌جمهور به این افراد تحویل شد.
عباسی خاطر‌نشان کرد‌: ارزش ریالی هدایای توزیع شده بالغ بر 3 میلیارد و 285 میلیون و 562 هزار ریال است.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول