اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تسهیلات 13 میلیون تومانی

مددجوی مازندرانی برای 128 نفر شغل ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران گفت: مددجوی مازندرانی با اعتبار 13 میلیون تومانی توانست برای 128 نفر شغل ایجاد کند.

مددجوی مازندرانی برای 128 نفر شغل ایجاد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم باغبانی در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با بیان اینکه تاکنون برای 4 هزار و 581 پرونده مشاغل خانگی مجوز صادر شد تا بتوانند از بانک‌ها تسهیلات دریافت کنند، اظهار داشت: یک هزار و 71 پرونده مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد به بانک ملی معرفی شد که از این تعداد 196 نفر موفق به اخذ تسهیلات بانکی شدند.
وی یادآور شد: از یک هزار و هفت نفر از مددجویان معرفی شده به بانک صادرات، 135 نفر تسهیلات بانکی مشاغل خانگی را دریافت کردند.
باغبانی با اشاره به اینکه 391 نفر از مددجویانی که درخواست تسهیلات بانکی به منظور توسعه مشاغل خانگی داشتند به بانک تجارت معرفی شدند، تصریح کرد: 85 نفر از معرفی شده‌های بانک تجارت تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند.
این مسئول اظهار داشت: بانک ملت یکی دیگر از بانک‌های عامل کمیته امداد امام خمینی بوده است که با معرفی 570 پرونده در بخش مشاغل خانگی 80 پرونده موفق به اخذ تسهیلات بانکی شدند.
وی ادامه داد: از 176 پرونده صادر شده مشاغل خانگی به بانک مسکن، یک پرونده موفق به دریافت تسهیلات بانکی بخش مشاغل خانگی شد.
باغبانی یادآور شد: 181 پرونده طرح مشاغل خانگی نیز به بانک سپه استان مازندران معرفی شد که 36 پرونده ابلاغ تسهیلات شد.
وی اضافه کرد: از 152 پرونده معرفی شده به بانک رفاه در بخش مشاغل خانگی 9 پرونده مشاغل خانگی تسهیلات بانکی دریافت کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران با اشاره به اینکه بانک کشاورزی توانست از 33 پرونده ارسال شده بخش مشاغل خانگی به 12 مورد مجوز دریافت تسهیلات دهد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد ناظرانی را در نظر گرفت و به بانک‌ها معرفی کرد تا مددجویانی که در بخش خوداشتغالی تسهیلات بانکی دریافت کردند بتوانند در سررسید اقساط به تعهدات خود عمل کنند.
این مسئول از برگزاری جشن خودکفایی با حضور 80 هزار مددجوی کمیته امداد در تهران خبر داد و گفت: 10 بهمن‌ماه سال جاری جشن خودکفایی با حضور مددجویان خوداتکای کشوری برگزار می‌شود که 3 هزار و800 نفر از مددجویان مازندران در این همایش حضور دارند.
وی اذعان داشت: مددجوی مازندرانی با اعتبار 13 میلیون تومانی توانست برای 128 نفر اشتغال ایجاد کند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول