اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد:

پلمپ یک شرکت هرمی/ دستگیری 15 نفر از اعضای آن در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از پلمپ یک شرکت هرمی و دستگیری 15 نفر از اعضای این شرکت در کرج خبر داد.

پلمپ یک شرکت هرمی/ دستگیری 15 نفر از اعضای آن در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حمیدرضا گل‌صباحی با اعلام این خبر اظهار داشت:  15 نفر از اعضای یک شرکت هرمی که با تأسیس دفاتر مختلف در شهرستان کرج به جذب مشتری پرداخته و از آنها کلاهبرداری می‌کردند در یک اقدام غافلگیرانه از سوی ماموران پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر و شرکت هرمی نیز پلمپ شد.
وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر این که تعدادی از سرشاخه‌های یک شرکت هرمی با عزیمت به شهرستان کرج و تاسیس دفتر، اقدام به جذب افراد زیادی کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی وجه نقد از آنها متواری می‌شوند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مسئول گفت: ماموران در ابتدای تحقیقات خود جهت بررسی صحت و سقم موضوع به آدرس‌های مورد نظر که از قبل در حصارک کرج شناسایی شده بود اعزام و پس از تحت‌نظر قرار دادن دفاتر شرکت‌های هرمی به صورت نامحسوس مشخص شد که اعضای این شرکت هرمی روزانه بین ساعت‌های 4 الی 6 عصر به این محل‌ها مراجعه و افراد جدید‌الورود را آموزش می‌دهند .
گل‌صباحی افزود: سه اکیپ از ماموران مجرب پلیس آگاهی پس از اطمینان از حضور این افراد در ساعت‌های مشخص در دفاتر مورد نظر بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه وارد این دفاتر شده و تعداد 15 نفر از اعضای این باند را که در حال برگزاری جلسات آموزشی بودند دستگیر و از این دفاتر تعداد زیادی کتب و سی‌دی‌های آموزشی به همراه دفاتر ثبت اسامی اعضا کشف و ضبط شد .
وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرده و درباره جذب مشتری و بازاریابی برای شرکت هرمی خود چنین گفتند که از شهرستان‌های شرقی کشور به کرج آمده و با تاسیس دفاتر متعدد و فریب و جذب افراد ساده‌لوح از نقاط مختلف کشور و کشاندن آنها به این مکان پس از دریافت مبالغ هنگفتی وجه نقد و دریافت مدارک شناسایی و رسید از آنها مبنی بر این که آنها پول خود را تماما از این اعضا گرفته و هیچ‌گونه طلبی از این شرکت ندارند اقدام به فرار کرده و در نقطه دیگری از شهر مبادرت به ایجاد دفتر می‌کردند.
گفتنی است، متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ر30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول