اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری سارق اینترنتی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: یک نفر سارق اینترنتی در ارومیه به همت ماموران دستگیر شد.

دستگیری سارق اینترنتی در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن کوره‌بلاغی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: شکایتی در ارتباط با سرقت اینترنتی و برداشت مبالغی از حساب شخصی فردی در ارومیه به این نهاد رسید لذا اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرایم این پلیس آغاز شد.
وی تصریح کرد: با انجام دادن اقدامات تخصصی پلیسی و بررسی چگونگی برداشت وجه از بانک مربوطه مشخص شد از حساب شاکی در تاریخ مورد نظر از  فروشگاهی در تهران خرید اینترنتی صورت گرفته و کالای خریداری شده توسط شرکت باربری به ارومیه ارسال شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های فنی و تخصصی در طول دو هفته، همچنین انجام دادن کارهای اطلاعاتی و علمی متهم در ارومیه شناسایی شد و در یک عملیات تاکتیکی و منسجم دستگیر شده و به مقر پلیس برای بازجویی و رسیدگی بیشتر منتقل شد.
کوره‌بلاغی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به سرقت 90 میلیون ریال از حساب بانکی شاکی اذعان کرد که راننده شرکت شاکی بود و با سوءاستفاده از اعتماد وی و جلب اطمینان شاکی اطلاعات حساب بانکی را سرقت کرده سپس به برداشت مبلغ فوق به صورت خرید اینترنتی اقدام کرده است.
رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی اظهار داشت: این نهاد در راستای کاهش جرایم فضای مجازی اقدامات قابل توجهی انجام داده است به طوریکه انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی با انعکاس این فعالیت‌ها برای شناساندن پلیس فتا به مردم گام بردارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول