اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سیرجان اعلام کرد

توزیع 16 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در سیرجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: 16 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در بخش‌های کشاورزی و دامپروری در شهرستان سیرجان توزیع شد.

توزیع 16 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در سیرجان
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان احمد مسعودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اشتغالزایی 320 نفره این شهرستان در بخش مشاغل خانگی اظهار داشت: 16 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در بخش‌های کشاورزی و دامپروری در شهرستان سیرجان توزیع شده است.
وی بیان داشت: این تسهیلات به صورت کم بهره از محل تسهیلات مشاغل خانگی و با هدف اشتغالزایی میان واجدان شرایط متقاضی پرداخت شد.
مسعودی افزود: با پرداخت این تسهیلات 320 نفر در بخش‌های پرورش گوسفند و گاو، پرورش بوقلمون‌، تولیدات گیاهان دارویی، کشت زعفران، پخت نان و تولید رشته ‌آش مشغول به کار در بخش خانگی شدند.
وی عنوان کرد: 15 طرح عشایری و روستایی در دهه فجر سال جاری با هزینه 2 میلیارد و 980 میلیون ریال شامل ساختمان دهیاری‌، خانه عالم‌، پارک‌های روستایی و طرح آسفالت معابر عمومی روستایی و همچنین زمین‌های ورزشی به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول