اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی:

ارسال پیامک به عنوان نامزد انتخاباتی تخلف است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در خراسان شمالی تاکید کرد: ارسال پیامک به عنوان نامزد انتخاباتی برای انتخابات مجلس تخلف است.

ارسال پیامک به عنوان نامزد انتخاباتی تخلف است
علیرضا صحراگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: ارسال پیامک‌ها اگر به عنوان نامزد انتخاباتی نبوده و صرفاً با نام باشد، موردی نداشته و تخلف محسوب نمی‌شود.
وی همچنین حضور نامزدهای انتخابات مجلس در محافل برای تبلیغات را قانونا تخلف برشمرد و گفت: نامزدها نباید در این محافل به عنوان تبلیغات و جمع‌آوری آرا حضور یابند و قطعاً هیئت‌های بازرسی به این موارد رسیدگی خواهند کرد.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در خراسان شمالی در عین حال با اشاره به اینکه تاکنون تخلفی به هیئت‌های بازرسی انتخابات مجلس در خراسان شمالی نرسیده است، تصریح کرد: تمام شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را به هیئت‌های بازرسی مستقر در استانداری و فرمانداری‌ها منعکس کنند.
به گزارش فارس، صحراگرد در بخش دیگری در پاسخ به سؤالی در مورد تعداد بازرسان ساماندهی شده برای انتخابات مجلس در خراسان شمالی گفت: تعداد بازرسان انتخابات در استان بر اساس برنامه زمان‌بندی طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: البته آنچه که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وجود داشته، به ازای هر شعبه اخذ رای یک بازرس پیش‌بینی شده است.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی 725 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس نهم در استان اختصاص یافته است.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در خراسان شمالی با بیان اینکه بازرسان انتخابات در استان در حال گذراندن دوره های آموزشی هستند، گفت: همه بازرسان و سر بازرسان انتخابات در قالب سه حوزه انتخابیه زیر پوشش تلاش مضاعف خود را برای تحقق وظایف مهم محوله در بازرسی انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد: مردم فهیم و انقلابی باید مطمئن باشند که همه مجریان انتخابات با نظم و دقت کامل در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش می‌کنند.
صحراگرد تحقق مشارکت حداکثری، عدالت محوری، امانت داری و فراهم کردن زمینه حضور همه آحاد مردم در عرصه نهمین دوره انتخابات مجلس را از اهداف مسئولان انتخابات امسال مجلس برشمرد.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول