اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

عدالت‌محوری مسئولان موجب مشارکت حداکثری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: قانون‌مداری،عدالت‌محوری و امانت‌داری مسئولان موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

عدالت‌محوری مسئولان موجب مشارکت حداکثری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی بعد از ظهر امروز در همایش بررسی راهکارهای مشارکت حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور مدیران بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان با تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: سی‌امین انتخابات سراسری کشور در سال جاری برگزار می‌شود.
وی به سقوط چهار دولت همراه استکبار در منطقه در سال جاری اشاره کرد و افزود: دولت‌های هم‌پیمان آمریکا و رژیم صهیونیستی در صف نابودی قرار دارند.
رضوانی با بیان اینکه حساسیت زمانی این دوره از انتخابات را دوست و دشمن می‌دانند، تصریح کرد: با تمام وجود باید برای استمرار حرکت انقلاب تلاش کنیم.
رئیس ستاد انتخابات گیلان تمام مراحل انجام شده ثبت‌نام و تایید صلاحیت کاندیداها در استان را قانونی دانست و خاطر نشان کرد: قانون ملاک حرکت و عمل است.
وی سازوکار انتخابات را به نحوی عنوان کرد که مردم آن را انجام می‌دهند و ابراز داشت: تمام اقشار جامعه با احساس وظیفه در این امر مشارکت می‌کنند.
رضوانی مردم را در تمام فرآیند انتخابات مجری، ناظر و شمارش‌کننده آرا معرفی کرد و گفت: دولت حمایت‌کننده مردم در امر انتخابات است و امکانات را فراهم کرده و قوانین را ابلاغ می‌کند تا رای مردم جمع‌آوری و حفاظت شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانت‌داری مسئولان را موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ذکر کرد و بیان داشت: 11 حوزه انتخابیه اصلی در استان وجود دارد و فرمانداران در 16 شهرستان گیلان مکلف هستند تمام امور را پیگیری کنند ضمن اینکه حرکت‌ها توسط مردم رصد می‌شود.
وی با بیان اینکه بهترین روش انتخابات در ایران اسلامی انجام می‌شود، یادآور شد: نامزدها در سه مرحله فرصت دارند اعتراض کنند و به اعتراض آنها رسیدگی می‌شود.
رضوانی مسئولیت نمایندگی مجلس را خطیر خواند و اذعان داشت: بعضی از ویژگی‌های تایید صلاحیت‌ها کیفی است.
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه التزام عملی به ولایت فقیه و اسلام افراد به مرور مشخص می‌شود، تصریح کرد: محکومان به خیانت و کلاهبرداری نمی‌توانند نماینده مجلس شوند.
وی ادامه داد: فردی که فساد مالی داشته باشد و محکوم شود نمی‌تواند نماینده مردم باشد و این قانون ملاک عمل مجریان انتخابات است.
رضوانی به سوگند نمایندگان مردم در مجلس اشاره کرد و گفت: امین و عادل بودن، امانتداری و متقی بودن از ویژگی‌های یک نماینده امین است ضمن اینکه نمایندگان مردم در مجلس وظیفه دارند از قانون اساسی و استقلال کشور دفاع کنند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول