اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

راهبرد مدیران باید مشارکت حداکثری و خدمت حداکثری باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: مبنای مشارکت حداکثری و خدمت حداکثری باید راهبرد مدیران باشد.

راهبرد مدیران باید مشارکت حداکثری و خدمت حداکثری باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی عصر امروز در جلسه مدیران این شهرستان که با حضور ائمه جمعه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با یاد و خاطره شهدای نرم‌افزاری، ترور دانشمند جوان ایرانی احمدی‌روشن را محکوم کرد و بیان علاقمندی دانشجویان به تغییر رشته را اقدامی ارزشمند دانست که دشمنان و ایادی استکبار را از ادامه اعمال خباثت‌آلود بر حذر می‌دارد.
وی با اشاره به مناسبت‌های پیشرو از جمله دهه مبارک فجر و هفته وحدت و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت حداکثری خواسته مقام معظم رهبری است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر حل مشکلات مردم افزود: هر چه خدمت مسئولان بیشتر شود مشارکت مردمی هم بیشتر خواهد شد.
احمدی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت گفت: هفته وحدت برای مردم ایران بسیار مبارک است اما برای مردم شهرستانی همچون گنبدکاووس که طرفداران فرق مختلف اسلامی را در خود جای داده بسیار ارزشمندتر است.
وی خاطر نشان کرد: این هفته را باید بستر مودت برادران ایمانی قرار دهیم و اخوت ایمانی را تقویت کنیم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس از برگزاری برنامه فرهنگی کاروان انقلاب در 9 بهمن خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی با حضور 5 هزار جوان گنبدی برگزار خواهد شد.
احمدی گفت: در این مراسم 72 نفر به سفر کربلا اعزام و 72 سفرنامه کربلا نوشته می‌شود و 33 نفر هم به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.
وی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در 14 بهمن و اعزام کاروان راهیان‌نور را از برنامه‌های مهم دیگر فرهنگی شهرستان گنبدکاووس برشمرد و گفت: برگزاری مطلوب این برنامه‌های مهم فرهنگی نیازمند تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: اعزام کاروان راهیان‌نور دارای اثرات فرهنگی فراوانی برای نسل جوان است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.
وی با اشاره به حل مشکل شهرک بهارستان گفت: مسکن و شهرسازی برای آسفالت معابر این شهرک کارگاه خود را تجهیز کرده و به‌زودی آسفالت این شهرک آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول