اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/3

ستاد حضور حداکثری در دماوند تشکیل می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: ستاد "حضور حداکثری" با مشارکت همه کسانی که دل در گرو انقلاب، نظام و ولایت دارند، در شهرستان دماوند تشکیل می‏شود.

ستاد حضور حداکثری در دماوند تشکیل می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در این‌باره اظهار کرد: اهمیت فراهم‏سازی زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رای امروز دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
وی به تشکیل ستاد حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دماوند اشاره و بیان کرد: در این ستاد از همه نیروهای فعال و معتقد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‏شود.
فرماندار شهرستان دماوند افزود: این ستاد با هدف استفاده از نظرات و دیدگاه‏های اعضای آن در راستای فراهم‏سازی زمینه لازم برای داشتن حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد.
نماینده عالی دولت در دماوند با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم بیان داشت: مردم ایران اسلامی همواره و در تمامی دوران حضور گسترده خود در صحنه انقلاب اسلامی را حفظ کرده‏اند و در این دوره نیز بار دیگر پایبندی خود را به اسلام، انقلاب، ولایت و رهبری اثبات خواهند کرد.
قاسمی‏فرزاد حضور گسترده مردم در انتخابات را حرکتی در جهت تقویت نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دشمن در هر دوره و زمان با طرح سناریوهای مختلف و تهدید علیه این نظام، مقصود خود را دنبال می‏کند و همواره نیز شکست خورده است؛ زیرا حضور مردم در همه صحنه‏ها، انقلاب را در برابر آسیب‏های احتمالی بیمه می‏سازد.
انتهای پیام/ر30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول