اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کنگاور:

آماده برگزاری یادواره‌های کنگره سرداران و 9 هزار شهید کرمانشاه هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کنگاور گفت: آماده برگزاری یادواره‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9400 شهید استان کرمانشاه هستیم.

آماده برگزاری یادواره‌های کنگره سرداران و 9 هزار شهید کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای استان اظهار کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری یادواره‌های شهرستانی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9هزار و 400 شهید استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور فراهم شده است.

وی ادامه داد: حماسه هشت سال دفاع مقدس دستاورد خلوص، جانفشانی و جهاد سرداران شهید و شهدای گرانقدری است که ایمان به آستان امامت و تبعیت محض از ولی‌فقیه سرلوحه همه اعمالشان بود.

عزیزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که تر و تازه و با طراوت ماندن انقلاب را مرهون زنده نگه داشتن یاد شهدا می‌دانند، تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از فرمایشات ولی‌امر مسلمین با همکاری مسئولان متعهد، هنرمندان فرزانه و نیز امت شهیدپرور بتوانیم در راه حفظ ارزش‌های شهادت و ترسیم الگوهای فضیلت و انسانیت برای نسل جوان مملکت گام‌های موثری برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور نیز در این جلسه گفت: کمیته‌های تخصصی برپایی یادواره‌های شهرستانی این کنگره در شهرستان کنگاور تشکیل شده است.

مجتبی بیاتی ادامه داد: کمیته‌های تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات، تبلیغات و فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی و نیز کمیته بناها و یادمان‌ها از جمله کمیته‌های تخصصی است که کار خود را برای آماده‌سازی بستر برپایی کنگره استانی آغاز کرده‌اند.

وی تجلیل از مقام سرداران شهید و شهیدان استان و خانواده‌های آنان، تبیین زوایای اصلی زندگی شهدا به منظور ارائه الگوهای فکری و عملی به جوانان و ایجاد فضای تبلیغی مناسب به منظور پاسداشت‌ خون شهدا را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کنگره خواند.

بیاتی ایجاد حس مسئولیت در جامعه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ارعاب دشمنان با یادآوری استعدادها، قدرت‌های انسانی و معنوی جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف مهم برگزاری کنگره شهدای استان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با اشاره به اینکه برای تمام شهدای شهرستان یادواره برگزار خواهد شد، تصریح کرد: حتی اگر در روستایی فقط یک شهید وجود داشته باشد یادواره آن شهید را در آن روستا برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول