اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های ورود بازماندگان حادثه تلخ دریایی بندرعباس به مشهد

بازماندگان سفر مرگ در فضای غمبار فرودگاه مشهد

خبرگزاری فارس: بازگشت نجات یافتگان اتوبوس دریایی غرق شده در جزیره هرمز در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد با حاشیه‌هایی همراه بود.

بازماندگان سفر مرگ در فضای غمبار فرودگاه مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در زمان حضور خبرنگار فارس در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برای مصاحبه با نجات یافتگان کشتی غرق شده، جو بسیار سنگین و غمباری بود به صورتی که جهت گفت‌وگو با هر فرد باید ابتدا بغض، آه و گریه با طرف مقابل را نظاره‌گر می‌بودی و بعد از آن مصاحبه می‌گرفتی.
*حسن مرادیان ، یکی از نجات یافتگان ابراز داشت که ما در حقیقت کشته شده‌ایم.
*همراه یکی از نجات یافتگان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس از یک نجات یافته مبنی بر اینکه گروه نجات چه لباسی بر تن داشتند ابراز داشت که اگر آنها نبودند کسی کشته نمی‌شد.
*خانم تاج‌اعظم بهادری گفت: من تا الان 300 مصاحبه انجام دادم ولی شاهد حرکت مثبتی نبوده‌ام !!!
*یکی از همراهان نجات یافتگان که مرد میان‌سالی بود و ظاهرا با تمام افراد غرق شده نسبت فامیلی داشت، هر فردی او را در آغوش می‌کشید و ابراز هم‌دردی می‌کرد.
*یک نفر دیگر در فرودگاه می‌گفت: این یک سفر علمی، کاری، صنعتی نبوده بلکه عده‌ای برای تفریح می‌خواستند از تعطیلات استفاده کنند.
*همراه رزم‌آرا گفت: این افراد دوستان قدیمی و چندین ساله بودند و درگذشت آنها برای این دوستان بسیار غمبار است.
*یکی از همراهان از خبرنگار فارس درخواست رویت کارت خبرنگاری کرد که پس از ارائه به وی، این فرد حتی سواد نداشت آنرا بخواند!!
*در لحظه‌ا‌ی متوجه شدم یک پسر بچه کوچک در فرودگاه هست که هنوز نمی‌داند پدربزرگ خود را از دست داده و اضطراب و نگرانی زیاد وی تمرکز کاری‌ام را از بین برد و مجبور به ترک فرودگاه شدم.
*یک نفر از همراهان عنوان کرد: ناخدای کشتی یک کارآموز نبوده و گرنه هر کسی می‌داند باید با باک پر به وسط دریا برود و هم‌چنین خواهان انتشار مدرک کشتیرانی او در رسانه‌های گروهی شد.
عصر روز شنبه یکم بهمن‌ماه در پی بروز سانحه‌ای دریایی تعداد 16 نفر از یک شناور اتوبوس دریایی که در بین بندرعباس و جزیره هرمز غرق شد جان خود را از دست دادند تنها یک زن و چهار مرد نجات پیدا کردند.
احتمال داده می‌شود جسد هفدهم پیدا شده در آب‌های بندرعباس مربوط به یک فرد هرمزگانی باشد.
روزانه حدود 400 نفر از مسیر دریایی بندرعباس به هرمز برای تردد استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/ر20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول