اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

167 طرح در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 167 طرح تولیدی و اقتصادی در ایام دهه فجر در سطح شهرستان خبر داد.

167 طرح در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت به مردم است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر باید باشکوه خاصی برگزار شود، گفت: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله در این ایام انجام می‌شود افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم و روستایی است.
فرماندار شهرستان ملایر افزود: ایام دهه فجر امسال نیز تعداد 167 پروژه عمرانی و طرح‌های تولیدی و اقتصادی در شهرستان ملایر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح را 71 میلیارد و 893 میلیون تومان عنوان کرد و ابراز کرد: برخی از این طرح‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.
خیریانپور تصریح کرد: 154 پروژه به مبلغ 68 میلیون تومان پروژه افتتاحی و 12 پروژه نیز به مبلغ 3 میلیارد تومان در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.
وی ادامه داد: از این تعداد 35 پروژه به بخش سامن، 59 پروژه در بخش مرکزی و 25 پروژه در جوکار و هفت پروژه نیز در بخش زند است.
فرماندار شهرستان ملایر در پایان سخنانش با اشاره به اینکه فضای شهرستان برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر آماده است، خاطرنشان کرد: هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های دهه فجر نشان از وحدت مردم و ارادت به انقلاب و آرمان‌های امام و شهداست که می‌تواند دشمنان را مأیوس کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول