اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خبر داد

پوشش 25 درصدی دانشگاه پیام نور در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به عمر 20 ساله دانشگاه پیام نور در کشور گفت: این دانشگاه در مازندران با پوشش 25 درصد دانشجو در حال فعالیت است.

پوشش 25 درصدی دانشگاه پیام نور در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، صادقعلی موحدمنش در مراسم اختتامیه گرامیداشت دوازدهمین دوره هفته پژوهش و فناوری استان مازندران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مازندران با هدف همگانی کردن آموزش عالی، ارتقای سطح علمی و فراهم کردن زمینه آموزش لازم برای همه اقشار در کشور تاسیس شد.
وی با اشاره به عمر 20 ساله دانشگاه پیام نور در کشور تصریح کرد: این دانشگاه در مازندران با پوشش 25 درصد دانشجو در حال فعالیت است.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران یادآور شد: توسعه تحصیلات تکمیلی، جذب کادر علمی تمام وقت، نیمه وقت و توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در پیام نور پیگیری می‌شود.
این مسئول در ادامه تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مازندران را 143 نفر عنوان و یادآور شد: 3 هزار هیئت علمی مدعو و 510 همکار اداری، کار آموزش 45 هزار دانشجو در سطح استان را برعهده دارند.
موحدمنش مهم‌ترین کارنامه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه پیام نور مازندران در سال پژوهشی 89 را چاپ 158 عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، ISI، ISC و ... اعلام کرد.
وی همچنین تعداد مقاله‌های چاپ شده اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مازندران را در همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی 255 عنوان اعلام کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح دانشگاه پیام نور مازندران اشاره کرد و ابراز داشت: 15کارگاه آموزشی در سال گذشته در دانشگاه پیام نور مازندران برگزار شد که مهم‌ترین آنها شیوه تنظیم و ارائه مقالات ISI، مهارت زندگی و خودآگاهی، کارگاه کارآفرینی و... بود.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران دیگر اقدامات انجام شده دانشگاه پیام نور مازندران را انجام طرح‌های تحقیقاتی در قالب نیازهای محلی اعلام کرد و گفت: طرح‌های تحقیقاتی انجام شده با سایر دستگاه‌ها نیز 17 مورد بوده است.
وی در پایان به برگزاری همایش‌ها و سمینارهای علمی اشاره و اعلام کرد: برگزاری سمینارهای علمی فقه و مسائل مستحدثه، ریاضی و کاربرد آن، همایش ملی شیمی، همایش علمی جهاد اقتصادی و همایش حقوق شهروندی در مراکز ساری، آمل، بهشهر و بابل به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان مازندران در طی دو سال اخیر محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول