اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

دانش‌آموزان جم به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: دانش‌آموزان جم به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

دانش‌آموزان جم به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سرهنگ پاسدار احمد رئیسی ظهر امروز در آیین اعزام کاروان راهیان‌نور شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم و ارزشمند است و در واقع کاروان راهیان‌نور تجدید میثاق دانش‌آموزان با شهداست.
وی از اعزام 500 نفر به مناطق جنگی خبر داد و افزود: نخستین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان جم هم‌اکنون به تعداد 450 نفر و 50 نفر هیئت همراه به‌مدت 3 روز از امروز به مقصد خوزستان و مناطق جنگی اعزام شدند.
فرمانده سپاه شهرستان جم خاطر نشان کرد: این کاروان شامل 9 اتوبوس و چهار خودروی سبک و یک آمبولانس است.
رئیسی تصریح کرد: هدف از برگزاری اینگونه کاروان‌ها توسعه فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی در بین جوانان و همچنین تجدید میثاق با شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این کاروان پس از استقرار برنامه‌های خاصی برای آنها پیش‌بینی شده که بازدید از یادمان شهداء هویزه در عملیات رمضان و شلمچه و اروند کنار و شهداء خرمشهر از مهم‌ترین برنامه‌هاست.
این مسئول بیان کرد: کاروان دانش‌آموزان مقاطع دوم دبیرستان در راستای کتاب درسی آنها در بحث عملی آمادگی دفاعی به این اردو اعزام شده‌اند.
رئیسی افزود: در این اردو تمام دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان مدارس دخترانه جم حضور دارند و تمام هزینه‌های کاروان اعزامی از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان تامین می‌شود.
وی یادآور شد: مردم همواره از ارزش‌های اسلامی و قرآنی دفاع می‌کنند و باید با گسترش فرهنگ شهادت، فضای جامعه را به سمت معنویت سوق دهیم.
فرمانده سپاه شهرستان جم اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال تضعیف ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با ترویج فرهنگ ارزشی،دشمنان را ناکام کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول