اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد

بیست و یکمین سالگرد شهادت شهید یعقوب زینبی در روستای زیزار

خبرگزاری فارس: صبح امروز مراسم بیست و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید یوسف زینبی با حضور پرشور مردم و مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتی، در مسجد صاحب‌الزمان روستای زیزار دشتی برگزار شد.

بیست و یکمین سالگرد شهادت شهید یعقوب زینبی در روستای زیزار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این مراسم که بخشدار کاکی، مدیر کل راه و شهرسازی استان، معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید استان، رئیس بنیاد شهید دشتی و عده‌ای از مسئولان شهرستان حضور داشتند، فرمانده سپاه ناحیه دشتی ضمن تجلیل از شهدا و امام شهدا گفت: شهدا طلایه‌داران حیات و جاویدگران ابدیت هستند.

مراد کاظمی تصریح کرد: شهدا شاگرد مکتب امام خمینی (ره) هستند و رسم آزادگی را از مقتدای خود آموخته‌اند.

کاظمی یادآور شد: امروز که ایران اسلامی با سربلندی جلوی استکبار جهانی قد علم کرده است از ثمره درخت انقلاب اسلامی است که از خون شهدا به بار نشسته است.

در این مراسم یثربی یکی از آزادگان 8 سال دفاع مقدس نیز گفت: شهدا زنده هستند و قطعا" بر اعمال ما نظارت دارند و خون شهدا چراغ هدایت حسین (ع) را نگه می‌دارد.

برادر شهید نیز به قرائت وصیت‌نامه این شهید بزرگوار پرداخت و بر پیروی و اطاعت مطلق از ولایت فقیه و امام زمان (عج)و حضرت امام خامنه‌ای تاکید کرد.

یعقوب زینبی یادآور شد: در قسمتی از وصیتنامه شهید آمده است اسلام امروز به من نیاز دارد و ما باید برویم و از اسلام، دین و ولایت دفاع کنیم.

شایان ذکر است روستای زیزار در 32 کیلومتری جنوب غربی شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی در استان بوشهر قرار دارد و پایگاه سردار شهید زینبی تاکنون 30 شهید را تقدیم به انقلاب کرده است.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول