اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون محقق شد

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از اختصاص مبلغ 11 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش نهبندان از ابتدای دولت نهم تاکنون خبر داد.

اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مرکز استعداد درخشان نهبندان، اظهار داشت: خدمت به مردم به ویژه قشر محروم جامعه موهبت الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و این مهم سعادتی بسیار افتخارآمیز است.
وی با بیان اینکه امروز مرکز استعدادهای درخشان نهبندان به همت و مشارکت بانک سپه در این شهرستان کلنگ‌زنی و مورد ساخت و ساز قرار می‌گیرد، تصریح کرد: مسئولان بانک سپه کشور با مشارکت در این امر پسندیده و مورد رضایت خداوند در حقیقت سرمایه‌گذاری ماندگار اخروی و دنیوی را برای خویش رقم می‌زنند.
فرماندار نهبندان ادامه داد: ساخت این مرکز می‌تواند فرهنگ مدرسه‌سازی را در سطح جامعه ترویج و نهادینه سازد.
شرافتی، ساخت مدرسه و مراکز استعدادهای درخشان را زمینه بسیار خوبی برای رشد و ارتقای نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: همین مدرسه‌ها در نهایت منتهی به پرورش نخبگان و چهره‌های برتر علمی همانند شهید مصطفی احمدی‌روشن می‌شود.
وی اضافه کرد: دشمن امروز از رشد علمی و جهاد علمی رو به رشد ایران اسلامی در هراس است و برای ایجاد مانع بر سر راه جهاد علمی کشور دست به ترور و شهادت نخبگان علمی می‌زند ولی غافل از اینکه این اقدامات دیگر نمی‌تواند جلوی رشد علمی ایران اسلامی را بگیرد.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت توجه ویژه‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: طی چند سال گذشته به ویژه در دولت نهم و دهم این توجهات و نگاه‌های مثبت به سمت آموزش و پرورش بیشتر شده است.
شرافتی از اختصاص 11 میلیارد تومان به آموزش و پرورش نهبندان از ابتدای دولت نهم تاکنون خبر داد و گفت: این اعتبارات در مباحث مدرسه‌سازی و ایجاد فضاهای آموزشی در نهبندان اختصاص یافته و هزینه شده است.
وی یادآور شد: از این میزان اعتبار مبلغ 5 میلیارد تومان از محل طرح توسعه نهبندان طی سال گذشته و جاری به این نهاد اختصاص یافته است.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد 17 پروژه آموزشی در نهبندان در دست اقدام است، تصریح کرد: درصدد هستیم تا بخشی از این طرح‌ها را تا پایان سال‌جاری برای استفاده دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار دهیم.
شرافتی افزود: برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های آموزشی و علمی کشور نیازمند نیات خیرخواهانه خیران و افراد نیک‌اندیش هستیم.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول