اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سال تحصیلی آینده

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان برای سال تحصیلی 92-91 سربازمعلم می‌پذیرد.

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم می‌پذیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا فولادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این امر به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز ادارات تابعه و براساس سهمیه تخصیصی از سوی وزارت متبوع، از میان مشمولان فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و هم‌چنین دانشجویان فارغ‌التحصیل مراکز تربیت‌معلم ورودی 88 دارای برگ اعزام به خدمت بدون غیبت، است.
وی، مهلت ثبت‌نام را از تاریخ اول بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت دو هفته ذکر کرد و افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام تا 17 اسفندماه سال‌جاری ادامه خواهد یافت.
به گفته معاون مدیرکل اداره آموزش و پرورش هرمزگان، مشمولان واجد شرایط پس از طی مراحل گزینش در تاریخ اول تیرماه سال 91 به مراکز آموزشی سپاه اعزام و پس از گذراندن دوره آموزش نظامی و کلاس‌های آموزشی فرهنگی، از مهرماه سال آینده به عنوان معلم وظیفه در مناطق محروم استان مشغول به تدریس خواهند شد.
فولادی هم‌چنین گفت: متقاضیان می‌توانند در راستای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ اول بهمن‌ماه سال‌جاری به نزدیک‌ترین اداره آموزش‌ و پرورش محل سکونت خود در استان مراجعه کنند.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: فارغ‌التحصیلان ورودی 88 مراکز تربیت‌معلم در اولویت جذب هستند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول