اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

4 ایستگاه ثابت بازیافت در اصفهان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال‌جاری چهار ایستگاه ثابت بازیافت از اعتبارات داخلی این سازمان در سطح شهرستان اصفهان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

4 ایستگاه ثابت بازیافت در اصفهان احداث می‌شود
تیمور باجول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های بازیافت در سطح شهر اظهار داشت: در حال حاضر 34 ایستگاه بازیافت در اصفهان وجود دارد که دو ایستگاه آن از ایستگاه‌های ثابت و ساختمانی هستند.
وی به اهمیت افزایش تعداد ایستگاه‌های بازیافت موجود در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان اصفهان 32 ایستگاه بازیافت به صورت سیار در راستای جمع‌آوری و بازیافت پسماند‌های خانگی فعالیت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان به منظور جمع‌آوری و بازیافت پسماند‌های خانگی تصریح کرد: ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه‌های ثابت بازیافت در تمامی مناطق چهارده‌گانه اصفهان از مهم‌ترین اهداف این سازمان محسوب می‌شود.
وی به ضرورت وجود ایستگاه‌های ثابت بازیافت در تمامی مناطق موجود در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: مراجعه شهروندان به ایستگاه‌های ثابت بازیافت به منظور تحویل پسماند‌های خشک خانگی بیشتر از مراجعه آنها به ایستگاه‌های سیار بازیافت است و بررسی‌های موجود در این زمینه این موضوع را نشان می‌دهد.
باجول با اشاره به افزایش تعداد ایستگاه‌های ثابت بازیافت اصفهان تاکید کرد: تا پایان سال‌جاری چهار ایستگاه ثابت بازیافت از اعتبارات داخلی این سازمان در سطح شهرستان اصفهان احداث و راه‌اندازی می‌شود.
وی اضافه کرد: ایستگاه‌های بازیافت موجود در سطح شهر تمام پسماند‌های خشک مردم را دریافت می‌کنند و اطلاعات لازم را در راستای ساماندهی این پسماند‌ها به مردم ارائه می‌دهند.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان به ضرورت برخورداری تمامی شهرداری‌ها از طرح جامع مدیریت پسماند اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر این طرح در اصفهان تهیه شده است و تمامی شهرداری‌ها ملزم به تهیه طرح جامع مدیریت پسماند هستند.
انتهای پیام/خ30/ط4000                  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول