اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران بازیافت سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز

طلاجات یافته شده در مواد بازیافتی به صاحبش بازگردانده شد

خبرگزاری فارس: دو نفر از ماموران بازیافت سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز پس از مشاهده طلا در مواد بازیافتی، در کمال امانت‌داری آن را به صاحبش بازگرداندند.

طلاجات یافته شده در مواد بازیافتی به صاحبش بازگردانده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، حمید کشتکار مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر گفت: داریوش کرمی، راننده و علیرضا ادیبی، کارگر خودرو جمع‌آوری بازیافت هنگام جمع‌آوری مواد بازیافتی در کوچه ۶ خیابان باهنر جنوبی شیراز مشاهده می‌کنند در کنار سبد بازیافتی منزلی یک کیسه مشکی قرار دارد که آن را بارگیری کردند. 
وی ادامه داد: آنان در طول مسیر هنگام مرتب کردن و جداسازی مواد بازیافتی جمع‌آوری شده با باز کردن کیسه مشکی متوجه می‌شوند که کیسه حاوی شش النگو، یک دستبند و گوشواره طلاست.
کشتکار افزود: این دو کارگر صادق با دیدن طلاها نه تنها وسوسه نشدند بلکه بلافاصله با مسئول‌شان تماس گرفتند و وی را در جریان کار قرار دادند.
این مسئول اضافه کرد: این طلاها بعد از اعلام مشخصات از سوی صاحبش و تایید صحت گفتار وی در اختیار او قرار گرفت.
وی در پایان پاکبانان، کارگران و نیروهای این سازمان را مظهر تلاش، صداقت و امانت‌داری دانست و از شهروندان شیرازی خواست تا با رعایت برنامه زمان‌بندی و به موقع بیرون گذاشتن زباله با این عزیزان همکاری داشته باشند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول