اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کرمان:

ترفندهای دشمنان کارساز نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: ملت ایران امروز روی پای خود ایستاده و متکی به خود است و هیچ یک از ترفندهای دشمنان کارساز نیست.

ترفندهای دشمنان کارساز نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سازمان بسیج رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: به لطف خداوند انقلاب اسلامی ایران همان طور که به رهبری امام راحل به پیروزی رسید با همان صلابت و در مسیری که امام خمینی(ره) تعیین کرد با وجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان راه خود را ادامه می‌دهد و آنها را زیر پا گذاشته است.
وی افزود: امام راحل فرمودند، «‌حفظ انقلاب اوجب واجبات است»‌ و ملت ایران که صاحبان اصلی انقلاب هستند‌ به وصیت امام خود عمل کردند و امروز مقام معظم رهبری در بیانات خود پیشرفت‌های همه جانبه نظام اسلامی را تبیین کرده، حمایت و تشویق می‌کنند و این مسئله اقرار دوستان و دشمنان انقلاب است.
نوری تصریح کرد: در راستای تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی، این دستور در پیکره نظام و دستگاه‌های اجرایی، جوانان، دانشگاه‌ها و اقشار مختلف ملت ایران در حال گسترش است و تشکیل اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج اساتید، طلاب، دانشجویی، پزشکان، هنرمندان، حقوقدانان و ... در این زمینه صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیستمین قشر بسیج در کشور و استان کرمان یعنی بسیج رسانه در حال شکل‌گیری است و بسیج مداحان نیز به زودی تشکیل می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی در مرحله اول در راستای تشکیل جامعه اسلامی یعنی استقرار جمهوری اسلامی، مرحله بعد تشکیل جامعه اسلامی در کشور و سوم تشکیل جامعه اسلامی جهانی است که شاهد حرکت مسیر آن در کشورهای اسلامی منطقه هستیم و بیشتر از این نیز پیش می‌رود.
وی افزود: هدف دیگر تشکیل این ارتش عمق‌بخشی در نظام است که امیدواریم در این راستا همکاری با بسیج که مشی و اعتقاد همه است‌ در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بیشتر شده و بتوانیم در کار و قلم خود به وصیت امام راحل، شهدا و همه دلسوزان انقلاب عمل کنیم.
نوری گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با دست بسته، اما با غضب و خشم که کاری از دستشان ساخته نیست، نظاره‌گر رشد و بالندگی نظام اسلامی هستند و سند این امر بسیج شدن استکبار جهانی برای جلوگیری از رشد و استقلال علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: شکی نیست که دشمنان نظام اسلامی دست به دست هم داده تا حداقل به بیداری اسلامی و دیگر کشورها القا کنند، امروز ملت ایران به بن‌بست رسیده و در درون مملکت ناامیدی است و ما در این رابطه جواب می‌دهیم که اینگونه نیست و مقام معظم رهبری در پاسخ به القای عده‌ای انسان‌های سست اراده که می‌گفتند، امروز ما در شرایط شعب‌ابیطالب هستیم، فرمودند ما امروز در شرایط بدر و خیبر و در موقعیت قدرت و صلابت نظام قرار داریم و همه چیز بهتر از روزها و سال‌های گذشته است.
نوری خاطرنشان کرد: شرایط کنونی می‌طلبد که مسئولان وظیفه خود را بهتر از گذشته انجام دهند و این امر در ایام دهه فجر سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد و واقعیت‌های کشور را به طور برجسته بیان کنیم.
نوری عنوان کرد: مسئله دیگر برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز پیش‌رو است که دشمنان مانند سال‌های گذشته تبلیغ می‌کنند و به تعبیری تحریم انتخابات را در دستور قرار داده‌اند، اما ملت ایران وظیفه خود می‌داند و اینکه چگونه باید عمل کند.
وی افزود: این انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است و وحدت در بین مردم، مسئولان، دلسوزان نظام و کاندیدها نیز بسیار اهمیت دارد که باید قبل، روز انتخابات و بعد از آن وجود داشته باشد.
نوری گفت: عده‌ای با شانتاژ خبری و از طریق ماهواره و فضای مجازی فعالیت می‌کنند تا فضا را نامناسب و طوری جلوه دهند که انتخابات فضای ناامنی و بی‌اعتمادی است و ما باید از القای امنیتی کردن انتخابات جلوگیری کرده و قطعا حضور مردم همه مسائل را زیر پا می‌گذارد.
وی تصریح کرد:‌ ترغیب مردم و دعوت به اخوت و برادری حول محور ولایت‌فقیه و دین باید توسط اصحاب رسانه صورت گیرد و باید به منافقان و همه دشمنان نظام نشان دهیم که ملت ایران امروز روی پای خود ایستاده و متکی به خود است و هیچ یک از ترفندهای دشمنان کارساز نیست.
نوری خاطرنشان کرد: در زمان امام خمینی(ره) توجه امت و تکیه آن به فرمایشات امام بود و بعد از رحلت امام راحل امروز نیز نگاه همه مردم به مقام معظم رهبری است و این قدرت اسلام و جمهوری اسلامی و مردم ایران است که امروز آگاهی ملت و خون شهدا انسجام امام و امت را به منصه ظهور می‌گذارد.
به گزارش فارس، در این مراسم سید‌ ابراهیم یزدی‌زاده به عنوان مسئول سازمان بسیج رسانه‌های استان کرمان معرفی شد.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول