اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار ابهر:

وحدت و همبستگی عامل پیروزی در برابر دشمنان است

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار شهرستان ابهر گفت: وحدت، همبستگی و یکپارچگی مردم عامل اصلی پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است.

وحدت و همبستگی عامل پیروزی در برابر دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محسن یادگاری صبح امروز در جلسه کار گروه دانش‌آموزی حوزه مشاوران جوان این شهرستان با بیان اینکه دانش‌‌آموزان و دانشجویان آینده‌سازان این جامعه و مملکت اسلامی هستند، اظهار داشت: ایشان باید با فراگیری علم و دانش جامعه را به سوی پیشرفت سوق می‌دهند.
وی افزود: در این میان دبیران و مسئولان وظیفه سنگینی را به عهده دارند که باید در راستای ارتقای سطح دانش دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب در راستای رشد و شکوفایی ایشان نهایت تلاش و دقت را صورت داد.
مشاور فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: امروزه جهان روز به روز در حال پیشرفت است و مسئولان نیز باید در این راستا برای دانش‌آموزان زمینه و امکانات لازم را فراهم سازند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور تصریح کرد: امروز دشمن برای دور کردن دانش‌آموزان ما از فرهنگ ناب اسلام از همه فرصت‌های بهره‌گیری می‌کند و ما باید با آگاه کردن دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌های دشمنان، ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یاری کنیم.
یادگاری در ادامه از دانش‌آموزان خواست با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری و پیروی از راه شهیدان و پایبندی به شئونات اسلامی با جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان مبارزه کنند.
رئیس گروه مشاوران جوان شهرستان ابهر با اشاره به درایت و تدابیر اصولی مقام معظم رهبری در نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان ابراز داشت: رهبری عزیز دوستدار اصلی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم هستند و همواره اعلام کرده‌اند که باید مشکلات این قشر به سرعت رفع شده و زمینه‌سازی لازم برای رشد و تعالی ایشان صورت بگیرد.
وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمنان علیه جوان کشور تصریح کرد: امروز دشمنان با سرمایه‌گذاری عظیم خود در این حوزه و با ارسال مواد مخدر، محصولات ضد فرهنگی و مشروبات الکلی به داخل کشور، درصدد زدودن اعتقادات پاک جوانان این نظام هستند.
مشاور فرماندار شهرستان ابهر افزود: خوشبختانه در این راستا جوانان کشور ما با درایت و هوشیاری خود کمتر تحت تاثیر توطئه‌های دشمنان قرار گرفته‌اند و همواره درصدد مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده این نظام هستند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای از بین بردن وحدت و همدلی ملت ایران گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که وحدت و یکپارچگی مردم عامل اصلی در پیروزی در برابر دشمنان است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول