اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

مسئله حاد امنیتی در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی گفت: مسئله حاد امنیتی در این استان وجود ندارد.

مسئله حاد امنیتی در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مالک اژدر شریفی در همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان اظهار داشت: همچنان که در دستگاه قضایی و دادگاه‌ها، بازپرس‌ها، دادیارها و قاضی‌ها مهره‌های اصلی تشکیلات قضایی هستند، در ناجا نیز کلانتری و پاسگاه از نهادهای اصلی و استوار به حساب می‌آیند.
وی در ادامه گفت: با توجه به آیه شریفه قرآن بار سنگین اقامه قسط در جامعه بر عهده ماموران انتظامی و دستگاه قضایی است و این مسئولیت سنگین انتظامی بر دوش کسانی که در پاسگاه‌ها و کلانتری‌های انتظامی خدمت می‌کنند نهاده شده است.
شریفی در ادامه ضمن اشاره به ارزش و منزلت نگهبانی در راه اسلام، تاکید کرد: نگهبان مرزهای امنیت اسلام بهترین عنوان برای شماست و بنابر روایات اسلامی هر لحظه خدمت شما در عرصه امنیت عبادت و جهاد در راه خدا به شمار می‌رود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: با توجه به تعامل خوبی که در بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان برقرار شده، استان از نظر امنیت و آرامش در زمره استان‌های امن کشور قرار گرفته و به حول و قوه الهی مسئله حاد امنیتی در استان وجود ندارد.‌
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول