اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد

برخورد با برهم‌زنندگان آرامش فضای انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از برخورد قانونی با برهم‌زنندگان آرامش فضای انتخابات در این استان خبر داد.

برخورد با برهم‌زنندگان آرامش فضای انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علی‌اکبر گروسی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی در سنندج اظهار داشت: کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سعی کنند تا با رعایت مسائل قانونی در جامعه با ایجاد آرامش مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند و از ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی به شدت خودداری کنند در غیر این‌صورت با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن تسلیت شهادت حضرت امام رضا (ع)، با اشاره به معیارهای یک نماینده اصلح در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: بی‌تردید معیارهای مهمی چون تقوا، عدالت‌خواهی و التزام عملی به احکام دین از ویژگی‌های اصلی یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

گروسی افزود: مجلس باید در برابر خواسته‌های مردم پاسخگو بوده و مخلصانه در پی رفع مشکلات آنان باشد.

وی خاطر نشان کرد: البته مردم نیز در برابر مجلس وظایفی به عهده دارند و باید در راستای تقویت مجلس بکوشند و نمایندگان را در انجام وظایفشان یاری رسانند.

رئیس‌ کل دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی استان تاکید کرد: خواست مجلس و مردم از یکدیگر دو سویه است و در واقع مجلس از ملت جدا نیست و همفکری، همکاری، همدلی و همراهی بر مجلس و ملت حاکم است.

وی افزود: مجلس و ملت را در برابر هم قرار دادن نیرنگ استکبار جهانی است و همگان باید تلاش کنیم تا مردم استان کردستان حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

گروسی فلسفه تشکیل ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی را برخورد و مقابله با ناهنجاری‌های مربوط به مسائل انتخابات ذکر کرد و گفت: کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سعی کنند تا با رعایت مسائل قانونی در جامعه با ایجاد آرامش مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند و از ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی به شدت خودداری کنند در غیر اینصورت با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس‌ کل دادگستری کردستان همچنین آمادگی کامل دادگستری استان را در راستای کمک به برگزاری انتخابات سالم در استان اعلام کرد. 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول