اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان قزوین:

به‌کارگیری کارمندان شرکت‌های غیر‌دولتی در دستگاه‌های اجرایی ممنوع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره بازرسی استان قزوین گفت: به‌کارگیری کارمندان شرکت‌ها و مؤسسات غیر‌دولتی در دستگاه‌های اجرایی ممنوع است.

به‌کارگیری کارمندان شرکت‌های غیر‌دولتی در دستگاه‌های اجرایی ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل بازرسی استان قزوین،‌ محمدحسین یزدان‌پناه با اشاره به ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار کرد: به‌کارگیری کارمندان شرکت‌ها و مؤسسات غیر‌دولتی برای انجام تمام یا بخشی از وظایف و اختیارات پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی تحت هر عنوان ممنوع است.
وی با تأکید بر احترام به قانون و اجرای صحیح قوانین و مقررات از سوی مدیران و دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: به‌کارگیری و استفاده از خدمات کارمندان این‌گونه شرکت‌ها و مؤسسات صرفاً بر اساس ماده 17 قانون مذکور امکان‌پذیر است.
یزدان‌پناه افزود: حسب قانون دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از طریق مناقصه و با عقد قرارداد با شرکت‌ها و مؤسسات غیردولتی بر اساس فعالیت مشخص، حجم کار معین، قیمت هر واحد کار و قیمت کل به طور شفاف و مشخص بخشی از خدمات مورد نیاز خود را تأمین کنند.
وی اضافه کرد: در همین رابطه در بررسی اطلاعیه واصله راجع به به‌کارگیری نیروهای شرکت‌های خصوصی به صورت مأمور توسط یکی از دستگاه‌های اجرایی استان ملاحظه شد که دستگاه مربوطه بدون توجه به تشریفات قانونی و رعایت ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام به به‌کارگیری نیروهای مزبور کرده است.
بازرس کل استان قزوین تصریح کرد: دستگاه نظارتی حسب وظیفه ذاتی خود که نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حُسن جریان امور در دستگاه‌های اجرایی است بلافاصله ضمن تشکیل پرونده موضوع را در دست بررسی و دستور کار خود قرار داد.
وی بیان کرد: در نهایت با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و تذکر اداره کل بازرسی، دستگاه اجرایی اقدام به قطع رابطه کاری با نیروهای شرکت‌های خصوصی کرد و به این ترتیب زمینه برای رعایت مقررات و اجرای قانون هموار شد.
یزدان‌پناه در پایان با بیان اینکه بازرسی‌های ما صرفاً به صورت برنامه‌ای و مستمر نیست و براساس گزارش‌ها و اطلاعات مردمی هم است، عنوان کرد: چنانچه کارکنان دستگاه‌ها و شهروندان شکایات ‌یا اعلاماتی در رابطه با عملکرد دستگاه‌های اجرایی به ویژه عدم رعایت ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری دارند می‌توانند مراتب را به صورت مکاتبه، تماس با تلفن گویای ستاد خبری 136، پست الکترونیکی و مراجعه حضوری با اداره‌ کل بازرسی استان در میان بگذارند.
وی همچنین اعلام کرد‌: سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس اینترنتی
http://shekayat.bazrasi.ir نیز آماده دریافت شکایات و اعلامات مردمی است.
انتهای پیام/ج30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول