اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان قزوین خبر داد:

کاهش 1.5 میلیارد ریالی هزینه یک مناقصه

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان قزوین از کاهش یک میلیارد و 500 میلیون ریالی هزینه مناقصه در یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

کاهش 1.5 میلیارد ریالی هزینه یک مناقصه
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمد حسین یزدان‌پناه بیان کرد: در جریان حضور بازرس اعزامی اداره کل بازرسی استان قزوین و نظارت بر نحوه برگزاری سه فقره از مناقصات یکی از دستگاه‌های اجرایی استان ملاحظه شد که امتیازات اعطایی به پیمانکاران با شرح اسناد مناقصه و مستندات ارائه شده مطابقت ندارد.
وی ادامه داد: همچنین مشاهده شد که به دلیل انتخاب نادرست پیمانکاران، هزینه اجرای پروژه به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد.
مدیرکل بازرسی استان قزوین عنوان کرد: با تذکرات ارائه شده، کمیسیون عالی معاملات دستگاه در خصوص انتخاب برندگان مناقصه تجدیدنظر کرد و سرانجام یک فقره مناقصه تجدید و برنده مناقصات دیگر تغییر کرد.
وی یادآور شد: با توجه به مراتب مذکور، ضمن اصلاح فرایند ارزیابی پیمانکاران موجبات کاهش مبلغ یک میلیارد و 530 میلیون ریالی در هزینه اجرای پروژه یک فقره مناقصه فراهم و علاوه بر آن یکی دیگر از مناقصات تجدید شد.
یزدان‌پناه در پایان با تأکید بر التزام به قانون و حفظ وحدت رویه در واگذاری اجرای پروژه‌ها خاطرنشان کرد: به منظور تحقق عدالت، گسترش فضای رقابتی، مدیریت هزینه‌ها و نیز تقویت مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی ضرورت دارد که دستگاه‌های اجرایی در واگذاری اجرای پروژه‌ها با وحدت رویه و عمق کارشناسی بر اساس قوانین و مقررات اقدام کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول