اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیجی بودن یک پنجم کارمندان در کشور؛

48 درصد کارمندان آذربایجان‌شرقی عضو بسیج هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق بسیج کارمندان سپاه عاشورا گفت: در سطح کشور یک پنجم کارمندان دولت بسیجی هستند ولی در آذربایجان شرقی 48 درصد کارمندان عضو بسیج هستند.

48 درصد کارمندان آذربایجان‌شرقی عضو بسیج هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر بابایی پیش از ظهر امروز در برنامه تودیع و معارفه مسئولان بسیج آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج کارمندی در زمینه تحقق اهداف دولت و حکومت اسلامی نقشی مهم بر عهده دارد، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای ناکام نشان دادن نظام اسلامی به کار برده و این در حالی است که مقام معظم رهبری همواره بر کارآمد نشان دادن نظام تاکید دارند.
وی تصریح کرد: بسیج کارمندی در راستای ارتقای کارآمدی نظام نقش مهمی دارند و کارمندان به واسطه تامین رضایت مردمی و مراجعان نقش مهمی دارند.
بابایی اضافه کرد: وجود روحیه بسیجی در میان کارمندان دارای نقشی مهم بوده و با سرمایه‌گذاری در این راستا می‌توان نتایج قابل لمسی در جامعه احساس کرد. 
مسئول سابق بسیج کارمندان سپاه عاشورا ارتقای بصیرت دینی و سیاسی را  از محوری‌ترین فعالیت‌های بسیج کارمندی در مدت یک سال اخیر دانست و گفت: بسیاری از فعالیت‌های بسیج وظیفه اولیه بسیجیان است و مقدم بر این فعالیت‌ها نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه است.
بابایی تاکید کرد: برگزاری همایش‌های بصیرت و روشنگری، همایش بصیرت فاطمی و برنامه‌های مختلف در زمینه بصیرت افزایی برگزار می‌شود که بخشی از این برنامه‌ها نیز در آینده می‌تواند برگزار شود.
وی بر بررسی مشکلات پایگاه‌های بسیج، بازدید مستقیم و نیز ایجاد ارتباط چهره به چهره را از برنامه‌های بسیج کارمندی دانست و گفت: مدیران ادارات باید در امور بسیج دخالت مستقیم داشته باشند.
مسئول سابق بسیج کارمندان سپاه عاشورا با اشاره به تعمیق بخشی معنوی در پایگاه‌های بسیج اظهار داشت: برنامه‌های شجره طیبه و نیز برنامه‌های معنوی دیگر در همین راستا برگزار شده است. 
وی ادامه داد: اعزام زائران به حرم امام راحل، برنامه‌های راهیان نور و برنامه‌های ظاهری و شکلی نیز در کنار کادر سازی برای پایگاه‌ها انجام یافته است.
مسئول سابق بسیج کارمندان سپاه عاشورا گفت: در سطح کشور یک پنجم کارمندان دولت بسیجی هستند ولی در آذربایجان شرقی 48 درصد کارمندان عضو بسیج هستند.
بابایی اظهارامیداوری کرد، با برنامه‌ریزی منسجم در آینده شاهد حضور 100 درصدی کارمندان دولت در بسیج باشیم که این مهم دست یافتنی خواهد بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول