اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور:

باید با حمایت از نظام در مقابل جنگ رسانه‌‌ای ایستادگی کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور گفت: باید در مسیر ولایتمداری و حمایت از نظام در مقابل جنگ رسانه‌‌ای ایستادگی کنیم.

باید با حمایت از نظام در مقابل جنگ رسانه‌‌ای ایستادگی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیف‌الله مطلبی صبح امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: مجاهدت خالصانه و ایمان صادقانه امام و مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و در بین کشورهای جهاد درخشید.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام نظام‌های کفر و شرک با توطئه و ترفندهای مختلف تلاش می‌کردند این نظام نوپا را ساقط کنند اما مجاهدت و ایمان که علت ایجادی نظام است عامل تداوم و بقای نظام هم شده است.

نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور گفت: توجه به مردم، حضور آنان در ارکان مهم نظام و کار را به مردم واگذار کردن از ویژگی‌های مشابه رهبری‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

مطلبی تصریح کرد: وجود مردمی معتقد، متحد، منسجم و ولایی از مهم‌ترین سرمایه‌های نظام اسلامی ماست که کمتر کشوری این سرمایه را دارند.تداوم 33 سال انقلاب اسلامی به دلیل وجود ولایت فقیه در راس حکومت اسلامی است.

نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های رنگارنگی علیه نظام به وجود آمد تا حرکت و راه ملت ایران را تغییر داده و یا متوقف کند اما زورشان به ملت ایران نرسید.

مطلبی با بیان اینکه ملت ایران در پشتیبانی از نظام همواره سنگ تمام گذاشته است، اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که دشمنان از طریق آن تلاش می‌‌کنند به نظام اسلامی ضربه بزنند انتخابات است.وزارت کشور مشارکت حداکثری، امانتداری، قانونمداری و عدالت‌محوری را سرلوحه فعالیت‌‌های خود قرار داده است.

نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور گفت: تمام توجه و هم و غم ستادهای انتخابات در سراسر کشور تحقق شعار وزارت کشور مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. تلاش ما باید حضور حداکثری واجدان شرایط در انتخابات به منظور عزت مردم و اقتدار نظام باشد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید خدمات ارائه شده از سوی مجموعه خود را به مردم منعکس کنند چرا که خدمات نظام پس از انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه خدمات نظام پس از انقلاب اسلامی قابل توجه بوده است، گفت: در طول تاریخ حقیقتا چنین رئیس جمهور خدمتگزاری نداشتیم.

مطلبی بیان کرد: صادق بودن، پاسخگو بودن و در دسترس بودن از ویژگی‌های مدیران این دولت بوده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته در کشور اراده مردم بر نظرات سیاسیون چیره شده است، اضافه کرد: امانت‌داری از رای این مردم کاری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

نماینده ویژه ستاد انتخابات کشور گفت: در نظام اسلامی برای حفظ ماهیت اصلی و مقبولیت نظام تلاش می‌کنیم.

مطلبی تاکید کرد: امپراطوری جنگ رسانه‌ای علیه نظام اسلامی ایران تشدید شده و ما باید در مسیر ولایتمداری و حمایت از نظام در مقابل این جنگ رسانه‌‌ای ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول