اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 37 پروژه عمرانی در بانه

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه از افتتاح 37 پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و فرهنگی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 37 پروژه عمرانی در بانه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مسعود منصوری صبح امروز در دومین جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه مبارک فجر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مردم شریف و شهیدپرور ایران تبریک گفت و اظهار داشت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های یاد شده 222 برنامه متنوع در سطح استان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های در دست افتتاح ایام دهه فجر بیان داشت: 6 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژ‌ه‌ها هزینه شده است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و تلاش و زحمات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم ولایت‌مدار است و باید همچنان ادامه یابد.
فرماندار شهرستان بانه با اشاره به برکات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران افزود: این انقلاب موجب رشد و تعالی کشور در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره شده است.
منصوری ادامه داد: مراسم دهه مبارک فجر امسال مصادف با برگزاری دو انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و می‌طلبد مسئولان ادارات با لحاظ کردن قانون اطلاع‌رسانی لازم را به منظور حضور حداکثری مردم به انجام برسانند.
وی اطلاع‌رسانی از خدمات دولت و هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم و برنامه‌ها را از وظایف مدیران دانست و بیان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که تمام آحاد مردم شهرستان با آرامش خاطر بتوانند در این مراسم شرکت کنند.
وی همچنین از مسئولان خواست با برنامه‌ریزی مناسب در راستای گرامیداشت ایام دهه فجر کوشا باشند و زمینه حضور نسل جوان را در این برنامه‌ها مهیا کنند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول