اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

آمادگی استان زنجان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از آمادگی مدیریت بحران استان در زمینه وقوع حوادث غیر مترقبه خبر داد.

آمادگی استان زنجان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به سرد شدن هوا در برخی نقاط استان خوشبختانه آسیب جدی در استان مشاهده نشده است.
وی با اشاره به واژگونی یک اتوبوس در هفته جاری در جاده زنجان به میانه تصریح کرد: در این حادثه یک نفر فوت و 18 نفر زخمی شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از بسته شدن برخی از راه‌های استان به دلیل کولاک و برف شدید در هفته جاری خبر داد و افزود: در راه ماندگان این حادثه در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اسکان یافته و پس از مساعد شدن وضعیت جوی به مسیر خود ادامه دادند.
وی با بیان اینکه مسدود شدن برخی راه‌های استان مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده بود، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران استان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این مشکلات حل شد.
کرامتی از بسته شدن اتوبان زنجان به تهران خبر داد و بیان داشت: این جاده تنها ساعاتی مسدود بود که با کمک راهداران استان و پلیس راه بازگشایی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت کشاورزی استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برودت هوا تاثیری در کشاورزی استان نداشته و به نفع محصولات کشاورزی است.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وقوع زلزله در بخش‌های مختلف کشور بیان داشت: خوشبختانه در استان زنجان زلزله‌ای به ثبت نرسیده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از زلزله‌های کشور 3.5 ریشتر گزارش شده است، افزود: این زلزله‌ها خسارات جانی و مالی به همراه نداشته است.
کرامتی با اشاره به زلزله 5.5 ریشتری شهر نیشابور خاطرنشان کرد: این زلزله نیز با وجود بزرگی خسارتی را به این شهر تحمیل نکرد.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر شهر آوج را لرزاند، افزود: در این زلزله نیز خساراتی وارد نیامد.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از آمادگی مدیریت بحران استان در زمینه وقوع حوادث غیر مترقبه خبر داد و افزود: استان در آمادگی کامل به سر می‌برد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول