اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی حضور خیل عظیم عزاداران به مشهدالرضا(ع)

اتاق بحران ترافیک مشهد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تشکیل اتاق بحران در ایام عزاداری پیامبر اکرم(ص) و هم‌چنین شهادت امام رضا(ع) در مرکز کنترل ترافیک این سازمان خبر داد.

اتاق بحران ترافیک مشهد تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، سیدمهدی امامی‌میبدی اظهار داشت: با همکاری این سازمان و ارگان‌های مختلف شهرداری و هم‌چنین پلیس راهور خراسان‌رضوی در چند روز اخیر شاهد تشکیل جلسات متعدد در مورد راهکارهای موجود در ارتباط با فراهم کردن وضعیت مناسب جهت تردد و کاهش حجم ترافیک بودیم.
وی اظهار داشت: در این جلسات که از حضور کارشناسان و نمایندگان ارشد این ارگان‌ها بهره می‌برد، با بهره‌گیری از تجربیات خوب و بد سال‌های گذشته، طرح‌ها و پیشنهادهای زیادی مورد بررسی قرار گرفت که پس از جمع‌بندی نظرات، علاوه بر محدوده حرم مطهر، در بسیاری از نقاط حساس شهر نیز محدودیت‌های ویژه‌ای اعمال شد.
امامی ادامه داد: در ایام عزاداری گروهی متشکل از بهترین کارشناسان ترافیک و هم‌چنین خدمات شهری به صورت شبانه‌روزی در مرکز کنترل سازمان ترافیک مستقر بودند تا از طریق دوربین‌های سطح شهر تردد خودروها را زیر نظر داشته باشند، و در صورت نیاز به مدیریت و کنترل معابر بپردازند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان و زائران گران‌قدر از تمام همکارانی که آنها را در اجرای هر چه بهتر این طرح‌ها یاری کردند تشکر کرد و بیان داشت: امیدواریم که توانسته باشیم در ارائه خدمات و هم‌چنین ایجاد مسیر تردد مناسب برای رانندگان عزیز گام موثری برداشته باشیم.
انتهای پیام/ر30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول