اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل صورت گرفت

سوء‌استفاده یکی از کاندیداها از نام خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: یکی از نامزدهای انتخابات در اردبیل با سوء‌استفاده از سیستم SMS خبرگزاری فارس به صورت ناشیانه از تائید صلاحیت خود به نقل از این خبرگزاری خبرداد.

سوء‌استفاده یکی از کاندیداها از نام خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این متن SMS که از صبح امروز در حجم انبوه برای بسیاری از دارندگان تلفن همراه اردبیل‌ ارسال شده، با خبرسازی جعلی حتی از پیشتازی یکی از کاندیداها در اردبیل نیز سخن گفته است.
دفتر خبرگزاری فارس در استان اردبیل ضمن اعلام جعلی بودن این SMS و سوء‌استفاده از نام و اعتبار خبرگزاری فارس اظهار می‌دارد: شیوه نگارش این SMS به سبک نوشتاری خبرگزاری فارس نبوده و یک سوء‌استفاده ناشیانه از نام این خبرگزاری صورت گرفته که با هدف اغوای افکار عمومی انجام می‌شود و پیگرد قانونی دارد.
خبرگزاری فارس اردبیل افزوده است: این متن به هیچ وجه توسط خبرگزاری فارس منتشر نشده و این خبرگزاری ضمن تکذیب آن از تمام کاندیداها می‌خواهد رعایت اصل آداب انتخاباتی را در آستانه انتخابات بنمایند.
درپایان یادآور می‌شود؛ شورای نگهبان و دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها مرجع قانونی اعلام تائید، رد و احراز یا عدم احراز صلاحیت‌ها در انتخابات هستند.
انتهای پیام/ر30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول