اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات جزء (ر) بند (2) بودجه سال 90 محقق شد

جذب اعتبار 170 میلیارد ریال توسط آبفار هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستائی هرمزگان از تامین و جذب اعتباری معادل 170 میلیارد ریال توسط این شرکت از محل اعتبارات جزء (ر) بند (2) بودجه سال خبر داد.

جذب اعتبار 170 میلیارد ریال توسط آبفار هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت منابع آبی استان با کمبود مواجه است و خشکسالی‌های بیش از یک دهه اخیر این مشکلات را تشدید کرده است، گفت: شرکت آب و فاضلاب روستائی هرمزگان تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب سالم روستائیان به کار بسته و این موفقیت حاصل پیگیری‌ها در این زمینه است.
وی اظهار امیدواری کرد: با صرفه جویی و استفاده بهینه و افزایش ذخایر آبی استان و همچنین رفع خشکسالی، ‌ وضعیت آب استان به حالت عادی برگردد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستائی در ادامه افزود: عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگ و مهمی مانند خط محرم در شهرستان بندرلنگه و پارسیان، مجتمع سورک جاسک و روستاهای غرب به سد جگین، مجتمع عظیم نازدشت، فاریاب و خیر آباد در شهرستان رودان و مجتمع حسن لنگی در شهرستان بندرعباس نیز با اعتبارات جدید آغاز خواهد شد.
حمزه‌پور در ادامه با اشاره به وضعیت اعتباری شرکت آبفار هرمزگان ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب روستائی هرمزگان در سالی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد اقتصادی نامگذاری شده است توانسته است در اقدامی بی سابقه 170 میلیارد ریال اعتبار را با پیگیری و مکاتبات مکرر با وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی آبفا کشور و همچنین حمایت‌های ویژه استاندار هرمزگان برای تکمیل و آغاز مجتمع‌های آبرسانی استان تامین و با این اقدام در صدر جذب تامین اعتبارات مجتمع‌های روستایی وزارت نیرو قرار بگیرد.
به گفته این مسئول، این مبلغ اعتبارات با عنایت ویژه دولت دهم از محل اعتبارات جزء (ر) بند (2) بودجه سال 90 ابلاغ شده است که می‌تواند تحول عظیمی در احداث مجتمع‌های آبرسانی و کاهش مشکلات تامین آب روستائیان استان به وجود آورد.
وی ادامه داد: با این اعتبار 22 پروژه مهم در حوزه آبرسانی روستایی تکمیل و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
این مسئول اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌های آبرسانی و مجتمع‌ها از سال‌های گذشته به دلیل عدم تامین اعتبار نیمه تمام مانده بود که با توجه ویژه دولت عدالت محور به استان هرمزگان این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول