اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاخیر در ارسال چارت سازمانی مشکلات را افزایش می‌دهد

اداره ورزش کلانشهر کرج هم‌چنان در بلاتکلیفی

خبرگزاری فارس: در حالی که از راه‌اندازی و شروع به کار اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج یک ماه می‌گذرد، اما به دلیل عدم ارسال ساختار تشکیلاتی و اداری برای این کلانشهر از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری، هنوز شاهد آغاز فعالیت‌ها در حوزه ورزش و حتی جوانان مرکز استان البرز نیستیم.

اداره ورزش کلانشهر کرج هم‌چنان در بلاتکلیفی
علی کربلائی جانشین مدیرکل در امور ورزش شهرستان کرج با اعلام این مطلب امروز به خبرنگار فارس در کرج گفت: از ابتدای امسال با انجام تعمیرات و به‌سازی ساختمان قدیمی اداره تربیت‌بدنی کرج آن را برای استقرار اداره ورزش و جوانان این شهرستان  آماده کردیم.
وی ادامه داد: با گذشت بیش از یک ماه از شروع به کار اداره به دلیل مهیا نبودن ساختار اداری کار ما جدی نشده است.
کربلائی با بیان اینکه موضوع ارسال چارت تشکیلاتی اداره ورزش و جوانان کرج به صورت جدی از سوی اداره‌کل ورزش استان و فرمانداری و استانداری پیگیری می‌شود، تصریح کرد: مکاتبات بسیاری در این خصوص با معاونت راهبردی ریاست جمهوری شده و امیدواریم هر چه سریعتر با تعیین تکلیف این موضوع کار ورزش‌ شهرستان کرج سامان گرفته و روال فعالیت‌ها به سطح قابل قبولی برسد.

* تعریف سه مرحله کاری برای اداره ورزش کرج
جانشین مدیرکل در امور ورزش شهرستان کرج از تعریف سه مرحله کاری برای ایجاد اداره ورزش کرج خبر داد و گفت: در فاز نخست ساختمان اداری و امکانات سخت‌افزاری اداره ایجاد شد و باید در ادامه با تعریف مسئولیت‌ها و استقرار نیروها در فاز بعد ارائه خدمات آغاز شود، اما تاکنون تنها بخش نخست محقق شده و انتظار می‌رود با عملی شدن فازهای بعدی بتوانیم به شرایط جدید ورزش کرج سامان داده و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.
وی در پایان گفت: بخش اعظمی از امکانات ورزش استان البرز در شهرستان کرج قرار دارد و تقویت این شهر نقش اساسی را در توسعه همه جانبه ورزش استان ایفا می‌کند.
انتهای پیام/ر20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول