اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال

شکست آبرومندانه میزان خراسان‌رضوی مقابل سایپا

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی شکست آبرومندانه‌ای را به دست آورد.

شکست آبرومندانه میزان خراسان‌رضوی مقابل سایپا
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه یکشنبه تیم‌های میزان خراسان‌رضوی و سایپا به مصاف هم رفتند.
تیم سایپا البرز در دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال صدرنشین مسابقات شد و در تمام دیدارهای خود به جز یک مسابقه بر حریفان پیروز شد و مقتدرانه در صدر جدول ایستاد و پیش‌بینی می‌شد دیدار آسانی را برابر میزان تجربه کند.
تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ برتر والیبال نیز دور رفت مسابقات را پر نوسان آغاز کرد و در ابتدای بازی‌ها پنج شکست پیاپی را متحمل شد و در نهایت با پنج پیروزی و هشت شکست به پایان رساند.
در این دیدار بر خلاف پیش‌بینی دوستداران والیبال خراسان‌رضوی این تیم یک گیم از تیم مقتدر سایپا گرفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 1 مغلوب حریف خود شد.
تیم سایپا البرز در این دیدار در گیم‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 13، 25 بر 19 و 25 بر 19 بر نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ برتر والیبال چیره شد.
تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی نیز در گیم سوم با نتیجه جالب 25 بر 15 بر صدرنشین کنونی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور غلبه کرد.
این دیدار در سالن مهران مشهد و در حضور انبوه تماشاگران مشهدی برگزار شد در حالی که سالن مهران مشهد جای خالی نداشت و مملو از تماشاگر بود.
حسین پورکاشیان و محسن ترابی داوران این دیدار بودند و امیدوار حاتمی به عنوان ناظر این مسابقه از سوی کمیته داوران فدراسیون والیبال حضور داشت.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول