اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال سایپا

باخت به شهرداری تبریز رشد سایپا را متوقف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان جوان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: شکست سایپا مقابل شهرداری تبریز خللی در روند رو به رشد سایپا در هفته‌های اخیر ایجاد نمی‌کند و تیم ما در ادامه با ارائه بازی‌های بهتر به رتبه‌های بالای جدول صعود خواهد کرد.

باخت به شهرداری تبریز رشد سایپا را متوقف نمی‌کند
وحید مهدی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ما در این دیدار خانگی نتوانست همانند چند بازی گذشته خود عمل کند و در نهایت با شکست زمین را ترک کردیم.
وی تصریح کرد: تیم شهرداری تبریز با استفاده از تجربه بازیکنان خود و البته شناخت خوبی که از تیم سایپا داشت توانست با برد کرج را ترک کند، هرچند من معتقدم اگر از فرصت‌های خود در نیمه دوم بازی استفاده می‌کردیم بازنده این دیدار نبودیم.
 
* تابش نور خورشید علت دریافت گل دوم بود
مهدی‌خانی در پاسخ به این سئوال که چقدر خود را بر روی گل دوم مقصر می‌دانی گفت: در آن صحنه ضربه بازیکن شهرداری تبریز هم‌سو با نور آفتاب ارسال شد و همین مسئله سبب شد نتوانم واکنش مناسب را داشته باشم با این حال این اشتباه را می‌پذیرم و از این بابت از بازیکنان تیم و هواداران خودمان عذرخواهی می‌کنم.
این دروازه‌بان جوان تیم فوتبال سایپا در ادامه ابراز داشت: تیم ما علی‌رغم شایستگی‌ها و توانایی بالایی که دارد نتوانسته در جایگاه شایسته خود قرار بگیرد، با این حال با توجه به ارتباط خوبی که میان بازیکنان وجود دارد و حمایتی که باشگاه از کادر فنی دارد امیدوارم در ادامه بتوانیم امتیازات بهتری را در بازی‌های پیش‌رو کسب کنیم و به شرایط خودمان در جدول رده‌بندی بازی‌ها سر و سامان ببخشیم، هم‌چنین از همه مردم خونگرم استان البرز می‌خواهم تیم استانشان را مورد حمایت بیشتری قرار دهند تا زمینه لازم برای کسب نتایج بهتر بیش از پیش فراهم شود.
شایان ذکر است تیم فوتبال سایپای البرز در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه در کرج با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شهرداری تبریز شد.
انتهای پیام/ن30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول