اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرداد محمدپور مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر شد

خبرگزاری فارس: با موافقت هیئت مدیره شاهین بوشهر، مهرداد محمدپور مدیرعامل شاهین بوشهر شد.

مهرداد محمدپور مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر، امروز سه‌شنبه مصادف با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت امام رضا (ع) ساعاتی پیش در جلسه‌ای با حضور علی افراشته رئیس هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر، مهرداد محمدپور با موافقت هیئت مدیره این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر انتخاب شد.
بر اساس این گزارش وی از نیروهای متخصص، کارآمد و توانمند استان بوشهر است که در گذشته عضو هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر بوده است.
در این جلسه سه ساعته مقرر شد در جهت تحقق شاهین 93 برنامه‌ریزی همه‌جانبه انجام و از ظرفیت‌های محلی، منطقه‌ای و ملی برای رشد و اعتلای این باشگاه استفاده شود.
بر اساس این گزارش تحقق هدف‌گذاری انجام شده برای ماندگاری آبرومندانه در لیگ امسال و موفقیت در فینال جام حذفی از اولویت‌های اصلی تصمیم‌گیرندگان بود.
در این مجمع رئیس هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر ابراز امیدواری کرد: با حمایت همه دست‌اندرکاران استان، پیشکسوتان، رسانه‌ها و هواداران از مهندس محمدپور به عنوان نیروی بومی توانمند استان، شاهد موفقیت در لیگ امسال و فینال جام حذفی باشیم.
علی افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین بوشهر نیز گفت: امیدواریم بتوانیم از توانمندی ایشان برای سرمایه‌گذاری برای رسیدن به خودکفایی این باشگاه گام‌های بلندی برداریم.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول