اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع مس کرمان:

بازی مقابل شاهین بوشهر حکم مرگ و زندگی را دارد

خبرگزاری فارس: مدافع کرمانی مس گفت: بازی مقابل شاهین بوشهر در ادامه رقابت‌های جام حذفی حکم مرگ و زندگی را برای مس کرمان دارد.

بازی مقابل شاهین بوشهر حکم مرگ و زندگی را دارد
فرهاد سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برد مقابل صبای قم در جام حذفی پیروزی به‌موقعی بود، زیرا تیم در لیگ برتر چند هفته نتایج خوبی کسب نکرده بود و روحیه بچه‌ها نیز افت کرده بود و با این پیروزی شیرین شرایطی فراهم شده که مس بتواند در ادامه مسابقات با روحیه بسیار خوبی چشم به آینده داشته باشد.
وی در زمینه دیدار مرحله نیمه‌نهایی مقابل شاهین بوشهر افزود: این مسابقه برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و با تمام توان برابر شاهین به میدان می‌رویم، ما حتی در دیدار رفت لیگ برتر نیز بازی پایاپایی را مقابل شاهین انجام دادیم، اما شانس با ما یار نبود و بر روی یک سهل‌انگاری دروازه خود را باز شده دیدیم.
سالاری بیان داشت: امیدوارم با دعای خیر مردم و هواداران و یاری خداوند با پیروزی، بوشهر را ترک کنیم تا با راهیابی به دیدار فینال شرایط تیم در لیگ برتر را به واسطه این پیروزی‌ها و افزایش روحیه بازیکنان تغییر دهیم.
وی در پاسخ به سئوالی پیرامون آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: طی این فصل مصدومیت زیادی داشتم، اما من در پنج بازی اخیر مس با پای مصدوم برای تیم به میدان رفتم، زیرا به این تیم تعصب دارم و خواهان موفقیت تیم هستم.
سالاری تصریح کرد: در بازی مقابل صبا در دقیقه 75 درد شدیدی در زانوی خود احساس کردم و نتوانستم در ادامه مسابقه تیم را همراهی کنم و امیدوارم با کمک پزشک تیم و فرزاد فروزی با رهایی از کمند مصدومیت برابر شاهین بوشهر به میدان بروم.
مدافع مس همچنین در زمینه سرمربی تیمش گفت: چیرو از نظر دانش فنی در سطح بزرگ‌ترین مربیان دنیا قرار دارد، دارکو و پروفسور نیز دو دستیار وی هستند که نقش تمرین دهنده و آنالیزور تیم را عهده دار هستند و به عقیده من مس با بلاژ در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه می‌کند، زیرا این مربی به شناخت کاملی از تیم و بازیکنان رسیده و خواهان جذب چند بازیکن جدید برای رفع نقاط ضعف در تیم شده است.
سالاری خاطرنشان کرد: مس در دور رفت نیز با این مربی در مقطعی نتایج خوبی گرفت، اما مصدومیت بازیکنان و برخی بدشانسی‌ها موجب شد تا شرایط تیم دوباره تغییر کند.
وی با انتقاد از بی‌توجهی‌های صورت گرفته در قبال فوتبال استان کرمان توسط مربیان غیر بومی گفت: هر مربی که در هر زمان راهی کرمان شد، اعتقاد داشت، کرمان فوتبالیست ندارد، اما الان این نظریه باطل شده است زیرا نفراتی چون میلاد فخرالدینی، احمد حسن‌زاده و وحید اسماعیل‌بیگی از جمله نفرات بومی استان کرمان هستند که شایستگی‌های فوتبال کرمان و سایر بازیکنان بومی را اثبات کرده‌اند.
سالاری بیان داشت: استعدادهای زیادی در فوتبال این استان وجود دارد، اما تفاوت قائل شدن بین بازیکنان بومی و غیربومی از سوی برخی مسئولان فوتبال کرمان موجب شده تا بازیکنان بومی هیچ‌گاه حق خود را از فوتبال کرمان نگیرند.
وی با اشاره به نتایج ضعیف مس در این فصل از مسابقات گفت: بازیکن جدیدی که از لیگ برتر و نفرات خارجی که جذب تیم شدند، نتوانستند به خوبی به تیم کمک کنند و تعدادی از بازیکنان تیم نیز مصدومیت‌های طولانی مدتی داشتند و این مسئله موجب شد در چند مسابقه لیست تیم به اجبار به 18 نفر برسد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول