اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان مس کرمان:

پیروزی مقابل شاهین بوشهر به بازیکنان انگیزه می‌دهد

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: اگر بازی مس در مقابل شاهین بوشهر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با پیروزی مس همراه شود، قطعا بازیکنان تیم و کادر فنی برای ادامه فصل انگیزه و نیروی مضاعفی پیدا می‌کنند.

پیروزی مقابل شاهین بوشهر به بازیکنان انگیزه می‌دهد
آرمان شهدادنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار مس کرمان و شاهین بوشهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این دیدار بازی مرگ و زندگی است و پیروزی در این دیدار از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در زمینه دیدار برابر صبای قم افزود: بازیکنان تیم با شکست دقایق پایانی مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ از روحیه مناسبی برخوردار نبودند و فشار روحی زیادی را متحمل شده بودند، این تنها یک پیروزی عاملی برای خروج تیم از بحران بود و با مصدومیت ارشاد یوسفی در دیدار برابر ذوب آهن، بلاژویچ ترجیح داد تا از من در درون دروازه استفاده کند.
شهدادنژاد خاطرنشان کرد: با پیروزی مقابل صبا و پنالتی که از بازیکن حریف گرفته‌ام از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستم و در دور جدید تمرینات نیز با آمادگی بالایی در کنار سایر بازیکنان تیم برای موفقیت تیم تلاش خود را از سر گرفته و امیدوارم در دیدار مقابل شاهین بوشهر نیز در میدان حضور یابم.
وی با بیان اینکه از زمان بازگشت به کرمان از سال قبل سختی‌های زیادی را در کنار تیم تجربه کردم، گفت: هیچ گاه نارضایتی خود را به دلیل نیمکت‌نشینی اعلام نکردم، اما با بازی که در مقابل صبا انجام دادم به همه ثابت کردم به آرمان شهدادنژاد نیز می‌توان اعتماد کرد و باید از حسن اعتماد چیرو نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
شهدادنژاد در پاسخ به سئوالی پیرامون نتایج ضعیف مس در این فصل از مسابقات بیان داشت: به نظر من ما در ابتدای فصل در جذب بازیکن عملکرد خوبی نداشتیم و بازیکنان خارجی و داخلی که جذب تیم شدند به اندازه یک سال ادینهو در مس درخشش نداشتند و معتقد هستم که خیانت بزرگی به باشگاه مس در زمان نقل و انتقالات شد و این مسئله موجب شد تا تیم خوبی برای حضور در مسابقات بسته نشود.
وی افزود: امیدوارم با جذب چند بازیکن در دور برگشت مسابقات قطعا بازیکنان تیم برای اثبات شایستگی‌های خود مسابقات تلاش زیادی کنند تا وضعیت تیم از این حالت خارج شود، اما نکته مهمی که در این بین باید به آن اشاره داشت، پیروزی مس در دیدار مقابل شاهین بوشهر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی است که اگر این مسابقه با پیروزی مس همراه شود، قطعا بازیکنان تیم و کادر فنی برای ادامه فصل انگیزه و نیروی مضاعفی پیدا می‌کنند.
شهدادنژاد تصریح کرد: امیدوارم مس با راهیابی به فینال جام حذفی و درخشش در آن مسابقه جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب و در لیگ برتر نیز با جبران ناکامی‌های دور رفت خاطرات شیرینی را در ذهن مردم استان بر جای گذارد و روند نتیجه‌گیری تیم تغییر کند تا تیم از بحران خارج شود.
وی گفت: امیدوارم باشگاه مس برای توانایی‌های بازیکنان بومی خود اهمیت قائل شود و از این پس استعدادهای این استان را باور کنند، زیرا بازیکن وقتی برای تیمش بازی کند و میدان ببیند، تجارب خوبی کسب کرده که می‌تواند از آنها در زمینه رشد فوتبالی خود و کمک کردن به تیمش استفاده کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول