اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقت کشی در مرام تیم من نیست

جلالی: شکست شاهین در بوشهر مایه مباهات فولاد است

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: شکست شاهین بوشهر فینالیست جام حذفی آن هم در بوشهر مایه مباهات فولاد خوزستان است.

جلالی: شکست شاهین در بوشهر مایه مباهات فولاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید جلالی عصر جمعه پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر انسان منصفی ما را در این بازی شایسته پیروزی می‌داند .
وی در ادامه عنوان کرد: از اینکه ما در بعضی بازی‌ها خوب و در بعضی‌ بازی‌ها بد هستیم به دلیل جوانی تیم است و این ریسک بزرگی است که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم.
جلالی یادآور شد: در نیم فصل پنج بازیکن را از رده جوانان به تیم اصلی آوردم و این کار را برای مقابله مستقیم با دلالان انجام دادم .
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: باید به مربیان فوتبال که با جوانان کار می‌کنند فرصت داد تا نتیجه زحمات خود را ببینند.
وی خاطرنشان کرد: فوتبال ما در امور اجرایی و سازمانی رشد قابل توجهی داشته، اما از نظر فنی خوب نبودیم و این هم به دلیل جابجایی‌های زیاد در بین مربیان است.
جلالی در ارتباط با درگیری‌های لفظی این روزها بین مربیان فوتبال گفت: اگر ما مربیان ایرانی خودمان، خودمان را بزنیم چه انتظاری می‌توان از مربیان خارجی داشت.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید فولاد در این بازی وقت‌کشی می‌کرد، با ناراحتی اذعان داشت: وقت‌کشی در مرام من نیست و با این کار به شدت مخالفم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول