اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تیم فوتبال شاهین بوشهر:

جاسم کرار و ستار زارع به شاهین بوشهر پیوستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام شاهین بوشهر از پیوستن جاسم کرار و ستار زارع بازیکنان سابق استقلال و راه آهن به شاهین بوشهر خبر داد.

جاسم کرار و ستار زارع به شاهین بوشهر پیوستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خدابخش پولادی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رضایتنامه جاسم کرار از سوی باشگاه استقلال صادر شده و مراحل نهایی ثبت قرارداد این بازیکن با شاهین سپری می‌شود.
وی افزود: رضایتنامه جاسم کرار بازیکن عراقی برای عضویت در تیم شاهین بوشهر از سوی باشگاه استقلال تهران صادر شد.
پولادی‌ن‍ژاد بیان کرد: با پیگیری‌ها و مذاکرات افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین با مسئولان باشگاه استقلال، رضایتنامه جاسم کرار برای عضویت در شاهین از سوی باشگاه استقلال تهران صادر شده و همچنین جاسم کرار صبح امروز برای نهایی کردن قرارداد با باشگاه شاهین عازم تهران شد که پس از ثبت قرارداد با شاهین بوشهر، عصر امروز به بوشهر باز می‌گردد.
قائم مقام شاهین بوشهر گفت: ستار زارع بازیکن سابق راه آهن و شاهین بوشهر، مهرداد رضایی بازیکن سابق استقلال اهواز و شاهین شفیعی بازیکن سابق داماش گیلان و گسترش فولاد تبریز نیز به شاهین بوشهر پیوستند.
ستار زارع در ارتباط با بازگشت به تیم شاهین بوشهر به خبرنگاران گفت: خوشحالم توانستم دوباره به شاهین بوشهر بازگردم و خاطرات بسیار خوبی از شاهین بوشهر دارم و همچنین می‌خواهم در نیم فصل دوم به اعتمادی که به من شده است جواب دهم.
مهرزاد رضایی بازیکن سابق تیم‌های استقلال اهواز و پاس همدان که با مدیران شاهین بوشهر پای میز مذاکره نشسته بود، سرانجام تصمیم خود را در این زمینه قطعی کرد و به تیم شاهین بوشهر پیوست.
شاهین شفیعی که سابقه بازی در تیم‌های راه آهن و داماش گیلان و گسترش فولاد تبریز را دارد، بعد از توافق با مدیران باشگاه شاهین بوشهر، قرارداد خود را با باشگاه شاهین به ثبت رساند.
وی در ارتباط با عقد قرارداد با تیم شاهین گفت: باشگاه شاهین یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ورزشی در ایران است و خوشحالم که به تیم شاهین بوشهر ملحق شده‌ام.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول