اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج(ع)

نماز ظهر شهادت امام رضا(ع) در مشهد اقامه شد

خبرگزاری فارس: با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج(ع) نماز ظهر شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس اقامه شد.

نماز ظهر شهادت امام رضا(ع) در مشهد اقامه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همانند سنت هر ساله و در راستای اقامه نمازهای ظهر عاشورا، تاسوعا، اربعین و 28 صفر، در محل چهارراه شهدای مشهد نماز ظهر شهادت امام رضا(ع) با حضور حداکثری عاشقان و زائران حرم رضوی برگزار شد.
شورای هیئت‌های مذهبی مشهد،نیروی انتظامی و ستاد اقامه نماز از جمله برگزارکنندگان این نماز باشکوه هستند.
همه ساله کاروان‌های پیاده از نقاط مختلف خراسان‌رضوی برای شرکت در مراسم شهادت امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس می‌شوند که امسال رقم آنها بین 100 تا 120 هزار زائر پیاده بوده است.
با وجود سردی و برودت شدید هوا از روز گذشته هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری، گروه گروه از سراسر شهر مشهد همراه زائران وارد شده به این شهر به سمت حرم مطهر رضوی روانه شده‌اند.
هم‌چنین خیابان‌‌های منتهی به حرم رضوی به ویژه خیابان‌های شیرازی، نواب‌صفوی، امام رضا(ع) و طبرسی از ساعاتی پیش شاهد زائران و مجاورانی است که با دسته‌های عزاداری خود به سمت این حرم امن و ملکوتی رهسپار شده‌اند.
در همین راستا بسیاری از گروه‌های تولیدی رسانه ملی چون شبکه دو، شبکه سه، شبکه استانی و نیز صدای خراسان‌رضوی و دیگر رسانه‌ها از روز گذشته به انعکاس لحظه به لحظه حضور پرشور مردم در حرم رضوی پرداختند.
انتهای پیام/ر30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول