اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان اوقاف خبر داد

امروز اطاعت از ولایت فقیه یک واجب اعتقادی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به لزوم اطاعت از ولی فقیه در زمان غیبت امام زمان گفت: امروز اطاعت از ولایت فقیه یک واجب اعتقادی است.

امروز اطاعت از ولایت فقیه یک واجب اعتقادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام احمد شرف خانی ظهر امروز در مراسم عزاداری مردم زنجان به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در سایه مدیریت یک مدیر ارزشی، ولایی و بسیجی در سال‌های اخیر برنامه‌های خوبی را اجرا و به سرانجام رسانده است.
وی با تقدیر از حجت‌‌الاسلام عللی باقری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در زمینه فرهنگ سازی وقف در استان اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه وقف یکی از اقدامات بسیار خوب و حسنه است، ادامه داد: وقتی انسان از دنیا می‌رود دستش از دنیا کوتاه است، اما وقف حسنت حسنه‌ای است که برای همیشه برای واقف ثواب و اجر معنوی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه وظیفه اوقاف خرج اموال و درآمد اوقاف در راستای نیات واقفان است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در راستای ساماندهی اوقاف و بقعه‌ها در کشور صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام شرف خانی با اشاره به اینکه باید به نیت واقفان به خوبی عمل شود، اظهار داشت: اگر مستاجری در یکی از اماکن اوقاف و موقوفه‌ها ساکن و یا از آن بهره‌برداری کند، باید اجاره بهای آنرا به قیمت روز پرداخت کند در غیر این صورت هر اقدام و معامله‌ای در آن حرام و درست نیست.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فتنه‌هایی که پس از شهادت امام رضا (ع) به وجود آمده گفت: عده‌ای پس از امام رضا اقدام به نق زدن کردند و گفتند که امام جواد (ع) کم سن و سال است.
وی با بیان اینکه امروز باید از رهبری و ولایت فقیه تبعیت کنیم، تصریح کرد: امروز اطاعت از ولایت فقیه یک واجب اعتقادی است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول