اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب مازندران:

اطاعت از رهبری خط اصلی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه گفت: خط اصلی انقلاب اسلامی، خط ولایت و رهبری است.

اطاعت از رهبری خط اصلی انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که شناخت راه درست توسط انسان‌ها به دست می‌آید، بیان داشت: رسالت انبیا، اولیا و رهبران دینی در راستای بیداری انسان‌ها در انتخاب راه الهی و دستیابی به سعادت بوده است.
امام جمعه زیراب تصریح کرد: در برخورد با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی باید به صورت ظریف و با در نظر گرفتن ابعاد مختلف رفتار انسان‌ها اقدام کرد.
وی با تاکید بر اینکه خط اصلی انقلاب اسلامی خط ولایت و رهبری است، خاط نشان کرد: گرامیداشت مناسبت‌های دینی و مذهبی گامی برای حفاظت از امانت های رسول اکرم و همراهی اهل بیت و قرآن است.
محمودیان، خدمت فرهنگی را از بالاترین خدمات به مردم ارزیابی کرد و بیان داشت: توجه به افکار و رفتارهای عمومی باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و دینی مورد توجه قرار گیرد.
وی خواستار اجرای برنامه‌های مناسبتی برای دهه پایانی صفر، اربعین حسینی و دهه فجر شد و گفت: خدمت برای خدا به عنوان باقیات و صالحات افراد مورد وجه الهی قرار دارد.
در ادامه این جلسه مقرر شد که اصناف و بازاریان با همکاری اداره بازرگانی هرستان به پارچه نویسی بپردازند و برنامه‌های ادارات و نهادها با ارائه با فرمانداری مورد بازدید قرار گیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول