اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد

کشف 8 کیلو حشیش و هروئین در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف حدود هشت کیلوگرم حشیش و هروئین در این شهرستان خبر داد.

کشف 8 کیلو حشیش و هروئین در آستانه‌اشرفیه
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، احمدرضا سام دلیری عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی کشف مقدار مخدر مذکور را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه این مقدار کشفیات در دو عملیات جداگانه به دست آمده است، اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در بخش بندر کیاشهر این شهرستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه بیان داشت: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت آن با هماهنگی مقام قضایی و رعایت موازین قانونی از منزل متهم بازرسی کرده و در این بازرسی مقدار 7 کیلو 980 گرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف کرده و متهم مربوطه را دستگیر کردند.
وی، به عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و اذعان داشت: گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی از سه متهم مقدار 61 گرم و 20 سانت مواد مخدر از نوع هروئین به همراه یک جام پایپ آغشته به شیشه و یک دستگاه ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
سام دلیری با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم آستانه‌اشرفیه خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه ناهنجاری مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
وی همکاری مردم با پلیس را در برقراری امنیت در جامعه تاثیرگذار دانست و خواستار تداوم این تعامل شد.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول