اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌ شرقی:

تصویب قوانین ماندگاری نمایندگان در مجلس زیبنده نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: زیبنده مجلس نیست قوانینی تصویب کند که ضامن ماندگار شدن نمایندگان در مجلس باشد.

تصویب قوانین ماندگاری نمایندگان در مجلس زیبنده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌ شرقی، احمد علیرضا بیگی اظهار کرد: دولت‌ها اگر بخواهند تشریفات و زواید را بر کارهای خود مسلط کنند قطعا برآیند موثری نداشته و نخواهند توانست رضایت مردم را به دست بیاورند.
وی رمز اقبال مردم به دولت احمدی‌نژاد را بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و پرهیز از اشرافیت دانست و افزود: ارتباط بی‌شائبه دولت با مردم و تاکید بر اینکه منابع باید در مسیر خواست مردم صرف شود مهم‌ترین عامل اعتماد مردم به این دولت است.
بیگی خاطرنشان کرد: دولت احمدی‌نژاد در موضوع مدیریت اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها بر مردم تکیه کرد و مردم نیز نشان دادند که می‌توانند مدیریت اقتصادی را خودشان انجام دهند.
استاندار آذربایجان ‌شرقی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش ‌رو اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید به خواسته مردم پاسخ دهد و برآیند آن گشایش در زندگی مردم باشد نه تلاش برای ماندگار شدن.
وی با بیان اینکه زیبنده مجلس نیست قوانینی تصویب کند که ضامن ماندگار شدن نمایندگان در مجلس باشد، افزود: دولت در ادامه راه هدفمندی یارانه‌ها بنا دارد یارانه دهک‌های برخوردار جامعه را حذف و به دهک‌های پایین اضافه کند ولی با موانعی از جانب مجلس مواجه می‌شود و توجیهاتی که برای این مخالفت ارائه می‌شود حاوی پیام‌های نامناسب و دور از شأن مجلس است.
بیگی با تاکید بر اینکه کشور نباید دستخوش منازعات سیاسی شود، تصریح کرد: امروز برخی از افراد اظهاراتی در خصوص مهندسی انتخابات بیان می‌کنند که قبلاً در جریان فتنه بعد از انتخابات 88 از سوی افراد دیگری بیان شده بود.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات هستیم، گفت: مردم ایران در انتخابات آینده نیز همچون تمام صحنه‌ها با بصیرت مثال‌زدنی خود بر حمایت قاطع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت مهر تایید خواهد زد.
بیگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قابلیت‌های استان آذربایجان‌ شرقی در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: جایگاه ممتاز آذربایجان ‌شرقی در موضوعات گوناگون به ویژه در روابط خارجی و سرمایه‌گذاری از رهگذر توجه خاص دولت و اهتمام و غیرت بالای مردم این استان به دست آمده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول