اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد

تأیید صلاحیت 8 داوطلب نمایندگی مجلس در شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد از تأیید صلاحیت هشت داوطلب نمایندگی مجلس نهم در این حوزه انتخابیه خبر داد.

تأیید صلاحیت 8 داوطلب نمایندگی مجلس در شهرکرد

مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با پایان مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه در هیئت نظارت بر انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، نتایج این بررسی‌ها به این فرمانداری به‌منظور اقدامات بعدی و اعلام به داوطلبان ردصلاحیت شده، اعلام شد.

وی افزود: بر اساس این نتایج، از مجموع 19 داوطلب ثبت‌نامی در این حوزه انتخابیه، صلاحیت دو داوطلب برای شرکت در انتخابات 12 اسفند به تأیید هیئت نظارت بر انتخابات این استان نرسید و صلاحیت سه داوطلب نیز برای اعضای این هیئت احراز نشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: شش داوطلب ثبت‌نامی نیز در این حوزه از شرکت در انتخابات 12  اسفند انصراف دادند.

وی افزود: به این ترتیب شمار افراد تأیید صلاحیت شده برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس نهم در 12 اسفند از این حوزه انتخابیه به هشت نفر رسید.

کاظمی ادامه داد: افراد ردصلاحیت شده در صورت اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استانی، پرونده آنان مجددا در شورای نگهبان بررسی خواهد شد.

به گفته وی، بر اساس برنامه زمان‌بندی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اسامی نهایی نامزدهای واجد شرایط برای شرکت در انتخابات این دوره مجلس، دوم اسفندماه اعلام خواهد شد و پس از آن نامزدها یک هفته برای تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود به مردم فرصت خواهند داشت.

فرماندار شهرستان شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود به پیش‌بینی 188شعبه برای جمع‌آوری آرای مردم در این حوزه انتخابیه در انتخابات 12 اسفند خبر داد و گفت: از این تعداد 123 شعبه شهری و 65 شعبه نیز روستایی است همچنین هشت شعبه سیار نیز در شهرستان تدارک دیده شده است.

کاظمی ادامه داد: بیش از 3 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و پشتیبانی کار برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان را بر عهده دارند.

وی فضای شهرستان را برای انتخابات آرام همراه با سلامت و تدبیر از سوی مسئولان امر اعلام و عنوان کرد: از تمام کاندیداها، طرفداران و رسانه‌ها انتظار داریم فضای آرام جامعه را تداوم بخشیده و انسجام ملی را فدای منافع شخصی و گروهی خود نکنند.

فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم تا اصل قانون را مراعات کنیم و اجازه ندهیم اساس آن را فرد و یا حزب و گروهی زیر سئوال ببرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول