اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار آمل خبر داد

معرفی 826 طرح مشاغل خانگی به بانک‌های آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل گفت: 826 طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل در آمل معرفی شده است.

معرفی 826 طرح مشاغل خانگی به بانک‌های آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد رمضانی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آمل با اشاره به اینکه 38 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های خانگی در این شهرستان اختصاص یافته، اظهار داشت: تاکنون بانک‌ها پاسخ مثبتی به این درخواست‌ها نداده‌اند.
وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی با 65 طرح بیشترین طرح ارائه شده به بانک‌ها را دارد، عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 3 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رمضانی با تاکید بر اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) با یک طرح به ارزش 30 میلیون ریال در بخش مشاغل خانگی به بانک عامل معرفی شده، تصریح کرد: یک طرح بهزیستی نیز در زمره طرح‌های مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی شده است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل ادامه داد: 3 میلیارد و 220 میلیون ریال طرح مشاغل خانگی به بانک ‌عامل معرفی شده است.
این مسئول با بیان اینکه عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی رضایت‌مند نبوده، خاطرنشان کرد: ‌826 طرح مشاغل خانگی با تکمیل پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده است.
رمضانی با تاکید بر اینکه باید اعتبارات 38 میلیارد و 718 میلیون ریالی در این طرح‌ها باید جذب شود، اذعان داشت: در صورت جذب کامل، آمادگی ثبت‌نام و معرفی طرح‌های بیشتر در این بخش وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه با توجه به نزدیکی به آخر سال، بانک‌ها باید هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند، متذکر شد: به دلیل عدم پرداخت این تسهیلات، آمل جایگاه مناسبی در این بخش ندارد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آمل در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر آمل در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: کارآفرینان برتر در حوزه‌های مختلف مورد تجلیل قرار می‌گیرند. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول