اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید احمدی‌روشن در یزد:

مصطفی سرباز فرمانبردار ولایت بود

خبرگزاری فارس: پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن در جمع مردم یزد گفت: مصطفی سرباز واقعی ولایت و اسلام بود.

مصطفی سرباز فرمانبردار ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد‌ رحیم احمدی‌روشن صبح امروز در مراسم بزرگداشتی که از سوی امام جمعه یزد در مسجد حظیره برگزار شد، اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی عده‌ای گمان کردند که درب شهادت بسته شده اما واقعیت آن است که افراد لایق حتی پس از جنگ نیز لیاقت شهادت پیدا می‌کنند و مصطفی از این دسته بود.
وی با اشاره به ویژگی‌های شهید مصطفی احمدی‌روشن عنوان کرد: مصطفی علاوه بر ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی،‌ رفتاری و دینی، از هوش و استعداد بی‌نظیری برخوردار بود و با کمک خداوند متعال از این هوش عظیم در راستای پیشرفت کشور و اسلام بهره گرفت، مصطفی جزو هیچ گروه و دسته‌ای نبود و او تنها یک سرباز اسلام و پیرو واقعی ولایت بود.
پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به اینکه فرزندان امانتی نزد والدین خود هستند، عنوان کرد: 32 سال پیش خداوند امانتی به ما سپرد و به زیباترین وجه ممکن (شهادت) او را بازستاند و ما از لیاقتی که خداوند به فرزندمان داد خوشنودیم و هیچ ناراحتی در این زمینه نداریم.
وی با بیان اینکه همه ما در محضر الهی مورد آزمایش قرار می‌گیریم، افزود: ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان صبوری می‌کند و به طور قطع از این آزمون‌های الهی سربلند بیرون خواهد آمد.
پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه خانواده ما هم قسم شده تا از فرزند مصطفی،‌ مصطفایی دیگر بسازد، عنوان کرد: ما در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و دشمنان نیز اطمینان داشته باشند که احمدی‌‌روشن‌ها در کشور بسیارند.
احمدی‌روشن تصریح کرد: این ترفند دشمنان و ترور دانشمندان به طور قطع آنها را به نتیجه نخواهد رساند و به شهادت رساندن امثال احمدی‌روشن‌ها، ملت ایران را در برابر تصمیم خود برای پیشرفت اسلام و کشور مصمم‌تر خواهد کرد.
وی تاکید کرد: این اقدامات حماقت دشمنان را می‌رساند زیرا آنها گمان می کنند این افراد تنها خدمتگزاران به نظام و جمهوری اسلامی هستند در حالی که در گوشه و کنار این کشور صدها و هزاران خدمتگزار واقعی به نظام مشغول فعالیت هستند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم یاد و خاطره شهید احمدی‌روشن و سایر شهدای عرصه جهاد علمی کشور را گرامی داشت و افزود: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا در ترور فرزندانشان مثال‌زدنی است.
حجت‌الاسلام عباس سبحانیان خاطرنشان کرد: دشمن از پیشرفت ایران در هراس است و هر روز با اقدامات ننگین خود، آبروی خود را بیشتر در سطح جهان از بین می‌برد.
وی هم‌چنین با گرامیداشت ایام پایانی ماه صفر افزود: جوانان این مرز بوم الگویی هم‌چون ائمه اطهار(ع) دارند و در راه خدا از هیچ چیز حتی جان خود دریغ ندارند.
به گزارش فارس، پدر و مادر احمدی‌روشن اهل عقدای اردکان هستند و به همراه همسر و فرزند شهید احمدی‌روشن به دعوت مردم یزد به این استان سفر کرده‌اند.
این مراسم از سوی آیت‌الله محمدرضا ناصر در مسجد حظیره یزد برگزار شد و صدها نفر از مردم متدین یزد، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و ... در این مراسم حضور داشتند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول