اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

چراغ احمدی‌روشن‌ها خاموش نخواهد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: چراغی که به واسطه سعی و تلاش شهید احمدی‌روشن و سایر داشمندان هسته‌ای ما روشن شده خاموش ناشدنی است و تا ابد روشن خواهد ماند.

چراغ احمدی‌روشن‌ها خاموش نخواهد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی عصر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان رامیان اظهار داشت: دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند که در مکتب اسلامی شهادت یعنی حیات و زندگی جاودانه در محضر حضرت باریتعالی و در جوارح پاک‌ترین و مخلص‌ترین انسان‌ها یعنی پیامبران و ائمه معصومین (ع) است.
وی تصریح کرد: از کشته شدن در راه خدا و اهداف خود هیچ ترسی نداریم و این ترورها نمی‌تواند ما را نسبت به اجرای طرح و برنامه‌های‌مان بی‌انگیزه کند.
فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: شهادت دانشمندان هسته‌ای ما اگرچه برای ما سخت است ولی برای ادامه دادن راه آنها مصمم‌تر می‌شویم و به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای به دست آمده که حاصل سال‌ها تلاش، ممارست و تحقیق و پژوهش است پاسداری می‌کنیم.
سمیعی با اشاره به تصمیم 300 نفر از دانشجویانی که در راستای ادامه دادن راه شهید احمدی‌روشن رشته تحصیلی خود را به رشته آن بزرگوار تغییر دادند، اذعان کرد: این حرکت خودجوش مشت محکمی بود بر دهان حامیان تروریست که فکر می‌کنند با ایجاد رعب و وحشت و تبلیغات آنچنانی می‌توانند به خواسته‌های خود برسند و ما را از رسیدن به روشنی‌ها دور کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام‌الله دهه فجر اضافه کرد: جشن‌های این ایام باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد تا کور شود هر آنکه نمی‌تواند شادی‌های‌مان را ببیند.
فرماندار شهرستان رامیان حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات مردم این مرز و بوم برشمرد و تاکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران همه سعی و تلاش خود را به کار بگیرند تا انتخاباتی سالم و خوب همچون سنوات و دوره‌های گذشته را برگزار کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول