اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

ولایی بودن مهم‌ترین شاخصه انتخاب نماینده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با بیان اینکه فردی که به‌ عنوان نماینده به مجلس می‌رود باید در خط ولایت و رهبری باشد، گفت: مردم در خط ولایت بودن افراد را به خوبی تشخیص می‌دهند.

ولایی بودن مهم‌ترین شاخصه انتخاب نماینده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف صبح امروز در جمع مسئولان استان خراسان‌جنوبی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: در این 32 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است یکی از مهم‌ترین رموز پایداری نظام در مقابل هجمه همه‌ جانبه دشمنان نظام، حمایت مردمی بوده است.
وی اظهار داشت: ممکن است کشور ما دچار تنگناهای اقتصادی باشد که این مسئله تا حدودی ناشی از سوء‌عمل مدیران است اما انقلاب و نظام ما در مسیر اصلی خود در حال حرکت است.
فرماندار بیرجند ادامه داد: ‌تجربه ثابت کرده است که هر حکومتی که از حمایت مردمی برخوردار باشد رویین‌تن می‌شود و رمز ماندگاری نظام ما نیز همین حمایت مردمی است.
قاسمِ‌زاده‌نداف تصریح کرد:‌ در آستانه دهه فجر قرار داریم و باید پایبندی به نظام ثابت شود چرا که دشمن به دنبال توطئه است و باید اطاعت‌پذیری از ولایت را به صحنه ظهور برساند و این وظیفه شرعی همه مردم است.
وی با بیان اینکه 12 اسفندماه روز برگزاری انتخابات مجلس است، اظهار داشت: یکی از زمان‌هایی که دشمن امید زیادی به ضربه زدن به نظام دارد زمان انتخابات است که دشمن باور دارد می‌تواند از این زمان برای ضربه زدن به نظام استفاده کند.
 
*حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است
فرماندار بیرجند تصریح کرد: دشمن قصد دارد که با عدم حضور مردم در انتخابات مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ما را زیر سئول ببرد، بنابراین شرکت در انتخابات به نظر علمای دین ما یک تکلیف شرعی است.
قاسم‌زاده‌نداف اظهار داشت: حضور 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری یک رکورد بزرگ بود که ملت ایران برای خود ثبت کردند و در انتخابات مجلس نیز باید قوی‌تر از گذشته وارد کار شویم چرا که ما مدیون خون شهدا هستیم.
وی تصریح کرد: اگر کاندیداها احساس می‌کنند که فردی ارجح‌تر از آنها وارد صحنه شده است باید کنار روند تا فردی اصلح توسط مردم انتخاب شود.
فرماندار بیرجند اظهار داشت: ما به نماینده‌ای نیاز داریم که این توانایی را داشته باشد که مشکلات مردم این منطقه را پیگیری کند.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول